2017年4月22日星期六

【中國東北 + 朝鮮 15d14n】Day1 香港 往 哈爾濱 (上海浦東國際機場、大連周水子機場、哈爾濱太平國際機場)

Day1 :2017年4月4日 星期二 (清明節)

諗番起,呢三程機真係超級順利。
以要經上海黎講,佢完全無delay仲早左到簡直係難以置信既事。

是日係機場參觀日,無咩特別野講,
航線係:香港>上海(浦東)>大連>哈爾濱(太平)。

之前只係試過一次轉機,就係去荷蘭個次,因為係國際線,所以唔洗入境。
而因為香港至上海係國際線航班,落機之後要入左境先,再轉搭國內線航班。

呢次機票係Expedia買既,航班編號MU5611,
本來係買既時候,Expedia寫話2半上海浦東出發,直飛5點幾到達哈爾濱,
因為諗住都係類似叫做大公司?所以唔會走去航空公司double check個時間係咪真。

但3月中收到信話航班時間更改:2點上機,7點落機。
因為早左上機但遲左落機,先走去google MU5611呢班機做咩事,
原來係會中停大連…
但Expedia係無提過,當日上Expedia仲係買到MU5611直飛5點幾哈爾濱…
係咪即係Expedia既失誤黎?

見到封信,打左3次去Expedia。
第一次佢地話係直飛,唔會中停,多左時間可能只係因為行左唔同航道。
第二次我話check話會中停,佢地話問下航空公司先。
第三次終於話係會停大連,但其他機都係夜晚到,我個班算當日最早,所以唔建議改…
既然係咁,咁唯有唔改了,點都好過凌晨先入到市區。

真正到左個一日,真心擔心拎張itinerary出黎會比佢話無我地record XD
唔通因為對Expedia無左信心XDD

好順利咁起飛降落、起飛降落、起飛降落,而三程都有飛機餐食,
食完訓,訓完落機,行一陣又上機,又訓,又食咁樣完左一日。

第一程有Häagen-Dazs雪糕呀!但唔知係咪前面個人同個空姐係咁講野搞到佢唔記得左我個行,無比到我呀呀呀呀呀!第一程同第三程既餐都幾豐富,第二程就係包黎。

上機啦上機啦。

見有時間,有d想衝去睇磁浮。。。

上次去上海係虹橋,今次係去浦東呀!不過可惜無得去玩磁浮……


大連走就向左行,中停去哈爾濱就向右行。
影完個人話:「唔影得架。」我心諗:乜我咁快就到左北韓啦?

大連機場

大陸真係好正,劃左個吸煙房比佢地……

到左哈爾濱了。


行出去截的士了。

到左哈爾濱太平國際機場,一出門超大陣燒野味。
唔知係咪因為呢日係清明所以燒野……

同埋本身預會好凍,點知其實都無想像中咁凍,
仲要出發個日香港19度,佢22度……
之前check話會落雨,變-3到12度,所以帶左好多厚衫,
結果幾乎都無乜用……XD  反而無短褲!但好想著短褲呀!

另外就係,呢度超乾燥,頭兩三日已經用晒我成支80ml潤膚膏,
好在之後身體適應左個濕度,
同埋有同行帶既mask,完全係好左好多,第一次覺得mask係咁重要。

呢日真係不得不戴住口罩行,戴左係好好多了。

到左的士站,佢有A車B車,但機場入市區好似係要坐貴車…
結果$170rmb左右,住ibis,尚志大街個邊,位置都幾方便。
成個過程,架車行左1粒鐘左右。個機場真心真係……幾遠下。

到左之後checkin,checkin完就夜遊了,住ibis當然就去最近既聖索菲亞教堂。


係度玩左幾耐下,
因為好少可係大陸會見到咁大既廣場入面有個咁外國既建築,
重點係唔假。

呢度附近有間旅行社,
寫住可以參加 海參威、長白山、五大連池、雪鄉、等等既旅行團。

跟住夜遊中央大街,呢條街d路同歐洲d路真係好似,
係會行到你腳攰個d凹凹凸凸既石地黎。但係幾有feel既XD~

兩邊好多都係號稱俄式產品,例如俄羅斯娃娃、煙酒之類。
仲有好多哈爾濱特產,紅腸、干腸之類。


雖然食左三餐飛機餐,但都係餓,於是就係其中一個巷度,入左間叫 關東鐵鍋燉 既店。
叫左個牛脊肉鍋,再加一堆野。

點知原來個鍋已經包左好多野,而我地仲額外加左一堆野,結果就變左超級多野食……
臨走個陣個店員話:「東北人鐘意一大班人~~ 一大堆野炒~~ 所以份量好大架~~」~

嗚呀,點解見到2個人食,我地叫咁多野都唔提下我地先。
個鍋有本身既湯汁、東北粉條 (紅薯粉既feel)、超多大大舊肉、一堆蔬菜、鍋貼等等。

呢度個鍋入面已經係一堆食物,加埋台面上個d,同埋有d未上既。

食到好飽之後就返去訓,等第二日去松花江邊玩。

- DAY 1 完 -

沒有留言:

發佈留言