2017年4月23日星期日

【中國東北 + 朝鮮 15d14n】Day5 經 丹東、鴨綠江斷橋、新義州 到 平壤

Day5 : 2017年4月8日 星期六

到依家為止有時都唔係好信自己真係去左朝鮮,
雖然其實如果有做research都知道要去朝鮮其實一d都唔難,
可能係丹東報個四天團,唔洗五千蚊就可以入到平壤玩到經典行程。
只係,我諗我以前真係無諗過自己係會去到呢個地方。

點解會簡左去朝鮮呢?
要回想番,第一次諗去呢個地方既時候,仲係阿里郎仲存在既時間。
應該係打開關鍵旅遊(當時仲未執)網站時見到地圖居然有北韓呢個地方簡,
而團費包埋香港來回機票都只係6千幾未連稅,
只係當時仲係學生、又無打工既我,當然都係無錢走去報了。
結果今年年頭,有朋友話下年佢生日前後想參加北韓既馬拉松,
於是比左個網址我睇,我望望下見到成個行程好似咁吸引,
仲要有埋太陽節,加上撞正埋復活節連假,就r左同行一齊去了。
團費好貴,再加上想飛機走,附加額外行程更加貴,
但係拖下拖下就真係乜都唔會做了,而且真係好吸引,就拍板吧。

然後,呢個團本身係瀋陽集合,瀋陽解散。
諗諗下,既然都到左中國東北,不過順便去埋哈爾濱囉?
既然走既時候改左係飛去北京,咁不如去北京留多晚囉?
於是今次既旅程雛形就出左黎。
要請既假好多,但擁有既假好少。不過都仲係好想去。

結果轉眼就到左入境既朝早,好早,起了身。
落到集合既地方,首次 (其實都唔算,3月11號其實有個簡介會) 一大班人到齊。

就咁樣,一行人一齊行去瀋陽站,坐7:00am高鐵去丹東,
8:22am就到左丹東站,然後拎Visa、出中國境,上火車。

離開的一天是永遠的晴天













10:00am開車了,慢慢經過鴨綠江,經過鴨綠江斷橋,經過新義州,停係新義州站。
過左鴨綠江,其實等於入左朝鮮國境。新義州站,係搞入境手續既地方。
唔需要落車,只要係列車上面交passport、visa比check一check,
佢太得閒就叫你開下背囊 / gip、scan下你個身咁,唔得閒就唔理你。
感覺比中國更hea,但過境過程比中國更耐。

隔離車卡領隊比左一支萬寶路比軍人,佢就落車食煙無再check行李。
我地車卡都叫做還好,只係抽黎睇,就算要開gip都係立一立,就叫你收埋。

不過有人scan身時,有支HTC水喉,就問佢咩黎,佢話係相機。
相信朝鮮軍人因為唔係好知咩黎,所以問左陣點樣睇相、點樣影之類,
之後拎走左支水喉,拆左張sd卡望望之後,
就係佢張入境紙上寫左幾句,就比番支水喉佢了。

而寫左d咩呢?唔知。不過之後出境有無麻煩左呢?完全係無既。
出境既時候,係要再寫過張出境紙,全新的,咁之前張入境紙係邊呢?唔知了。
張入境紙係hea到除左名之外乜都無寫,所以張入境紙除左名,真係無資料咁濟…

整體黎講,其實軍人感覺都幾友善,笑笑口,
起碼比強國個d講野好大聲、個樣好惡咁既好。

係過境時,火車震左震,
發現原來佢駁左 強國製既朝鮮列車 係我地架 強國製強國列車 之後。

朝鮮列車,不過唔等於載既係朝鮮人,因為有d人前一日係新義州旅行既旅行團
係呢度,同行望出月台,遇到佢六年前黎朝鮮時既導遊。
個導遊之後走入朝鮮車卡,仲要只係我地個車卡隔離。

之後架車行駛時,佢去隔離車卡搵番個導遊,同佢吹水,互相都仲認得大家,太神奇。
果個導遊問佢當年個團其中一個人依家點之類,佢又問番佢呢幾年平壤係點咁。

原來呢六年黎平壤變左好多、變得好快。
然後,導遊手機換了用緊smartphone了、境內旅行社變多了、香港遊客少了,等等等等。



洗手既地方,同廁所係分開既
入平壤做生意既大連人


坐係佢隔離都聽佢講唔少關於以前中國既情況,同埋平壤既變化。

不過佢主要都係講大連、瀋陽同丹東人既生活,
東北口音令到我理解到既內容其實都唔算好多。

講番係新義州過境既情程。成個過程用左兩個鐘,所以我地係落左車睇的。
月台上面有人推左個車仔出黎賣下野咁。

人參係1200人仔,之後係開城見係2300人仔,
不過新義州呢個地方同丹東既連繫好緊密,都係走私好地方,
呢度賣既野究竟質素係如何?無人知。


列車由新義州開始出發去平壤,中途唔會再停站。於是我地就繼續睇風景。
坐既係臥鋪列車,隨時都可以訓教,不過初初入到黎朝鮮,根本唔會想訓教。

一日可能只有一兩班往返既列車,
於是係火車經過田園時,附近既人都好好奇,好多都會回頭望火車。

有細路係好開心咁跑到火車前面去望火車上既人,
亦有耕緊田既人停低手上工作去望,
間中仲會有人對住火車揮手。

明明係五個鐘既車程,唔知點解係望望下既時間下就過左了。

雖然睇唔明,但應該都係 金氏父子與你們同在 或者 萬歲 個類。








沿途會有學校、田野、郡、市、小鎮。
有間學校唔知係咪有sport day類似既野,係一個好大範圍既空地,
有一大堆學生圍埋好似睇緊足球比賽咁。

鐵路便當






朝鮮真係好乾淨,無垃圾。
仲有一樣野想講既就係,佢地d屋係有太陽能板的,好環保。

有時候真係估佢唔到,香港或者發達地方恃住自己既電好充足,
唔會點諗點慳電。反而呢度,又或者之前去過既緬甸、甚至我鄉下,
都已經會用太陽能板了。

一黎可能係香港除非成個外牆都係太陽能板先會夠每戶用,
二黎係可能覺得日常用電都好足夠,唔需要諗點去慳電。

呢個人係度睇住d行李,跟住發覺超多人影佢,佢勁驚,好快就叫d人黎,一齊咩住d野狂跑走。
有時覺得係咁影真係唔係幾好意思,但第一下到平壤又見到一班人上車,好得意好難唔影……


對面有架去清津 (朝鮮東北地區) 既列車,d人勁正,真係排2行隊上車。
超級乖同超級有秩序。佢地有秩序既情況之後咁多日都會見到,
有時發覺佢地係比日本人更加更加更加更加更加更加更加守規矩。

10:00車,最後18:19到。原來行左8個半鐘了。



一落車即刻充滿朝鮮感覺,大街上播住勞動黨標誌既歌。

係呢度就要上旅遊巴,
首先就兜左兜聽日平壤馬拉松既大概路線比我地睇,
雖然對於迷路專家、路痴既我黎講,當時係其實完全唔知佢行緊咩地方,
直到之後個日,真係落地跑先慢慢先發生咩事。

兜完之後,就向今晚住既西山飯店進發。



本身以為第一晚住羊角島既,因為正常黎講係平壤都會住羊角島。
但原來由於聽日係平壤馬拉松,有好多人都黎參加,於是羊角島太FULL,
就住左係上年翻新既西山飯店度。

係朝鮮,酒店分成幾級,好似其他地方會有五、四、三星酒店。
佢呢度係 特級 (最高) 、一級 (次高) 、……

而羊角島係特級酒店,西山係一級酒店。
其實西山飯店內部黎講真係唔錯,唯一、但亦都係酒店應該最需要好既野 佢做得唔好,
就係沖涼!!! d水!! 好似!!! 岩岩換完水缸咁,噴噴噴又啡黃,
本身以為係因為少人用先會咁,但佢每次耐無開水,再開都會係咁……
搞到成日要放一輪水先敢用水,雖然實際上都唔係好想用,
而且開水放水又好似好晒佢地水咁,感覺呢個地區既人唔係成日有水用……

反觀之後住羊角島酒店,個體驗相比起西山飯店,羊角島真係一定超晒班。



三面環山,於是順理成章,我地間房係向山的,嗚。

各層平面圖
Checkin完之後,去食飯,然後去玩桌球 $15/30min,
最後拎埋號碼布 就要返房訓了。

凍晒呀~~~~~~~~~~~~


聽朝就係平壤馬拉松,又一樣要朝早6點集合嗚呀呀呀,當時都夜晚10點幾了。



好眼訓呀!!

= = =

雖然呢一日完左,不過都介紹返。
今次係分別有3種團,分別係長、中、短線,
當中似乎係包括1個短線、1個中線、2個長線團。

我係屬於長線團,而團入面有16個參與者,
同埋1個女領隊[GLOTravel]、2個女導遊(金[漢語]、韓[英語])、1個男司機、
1個仲有1年就畢業既男實習生 (我地叫佢金同志 - "kim tong chi" / 呀同志)。

- Day5 完 -

沒有留言:

發佈留言