2017年4月23日星期日

【中國東北 + 朝鮮 15d14n】Day6 Part1 平壤馬拉松

Day6 : 2017年4月9日 星期日  Part1 

西山飯店一出,就係一堆體育館,
每一個體育館上面都有個icon表示呢個館既訓練項目。

琴晚太黑完全唔會望,今日先見到。


平壤d路、或者話成個朝鮮既路況其實都唔太好。
講真其實都幾爛,可能坐得後,成日坐坐下成個人彈起。

好多雀巢。同埋d車好勁,條橋好窄仲要路況麻麻仲可以渣好快 = =...


電車電車電車!!




一大早起身就去金日成體育館,因為琴日先落地,
今日望出車,好多人都著住朝鮮服,
我個陣仲以為佢地每朝都係咁樣著住黎晨運。



好多人都係度熱身,嗚呀。
DPRK = Democratic People's Republic of Korea = 朝鮮民主主義人民共和國。




有好多來自唔同國家既跑手準備入場。
係呢個時候,(實際係英文對話)
導遊話:唔可以拍片呀~
我地話:咁啊…gopro用黎影相囉…
導遊話:嗯……OKOK

跟住因為同行有個背囊,入面放左大量相機。
導遊:你個背囊唔放低啊?
同行:有食物,有相機,我會孭住啊。
導遊:你個號碼布要放係背囊後面,唔好放係衫後面,會遮住啊。
同行:OKOK。






呢度周圍都係兩父子既相,成日係度諗佢係咪記得晒d位放係邊。
會唔會有d之前掛左一幅上去,之後唔記得加番多一張相上去。




好快就要開始了,全碼既會係8:20am開始起跑。
10km既就8:25am開始。


呢個時候好似其實已經開始左?嗯。

경기(競爭gyeong-gi) 출발(出發 chul-bal) 시간(時間 si-gan) 은 (eun [是])
~>> 距離比賽開始時間是5分鐘,所以無錯係已經要跑的了。
 


就係一片歡樂聲中(?) ,大家起跑了。


首先經過凱旋門。

呢個凱旋門真係日日都經咁濟,
經過得多到佢本身係個景點,d人會提出話不如skip左佢唔去。XD



哇,點解咁快有人回程既,唔通我地真係行得太慢!!?




萬年未起好既 柳京飯店 依家起好左了,之後幾日架旅遊巴仲好似專登兜住佢黎行咁……
真係幾高幾靚,聽講下年可以入住,唔知係真定假呢?到時會係佢定羊角島高級d呢?


街上面會有人行、或者打下氣咁。

見到有個得意bb走左去跑道同我地玩相機,
我地同佢影左幾幅相XD


睇比賽既市民

有是日賽事既banner

柳京飯店。有得住既話真係想試下添。

10km回程點。亦係洗手間。


朝鮮人真係好勁,紅色字布係半碼,嗚呀,快過我行10km……!!

Banner入面紅色大大朵呢隻 叫做金正日花。
佢另外仲有隻紫色蘭花就叫 金日成花,遲d有日去花展會講。
留名等睇金正恩花出現。
花季,開花了

補給站


返到凱旋門,即刻由行變慢行……
最後要跑多一個圈,本身係想係咁多觀眾面前扮下型的,而我真係無乜氣扮型扮到一個圈XDDD 

因為已經跑完10km,所以周圍行下。

講起馬拉松,有個應該係非洲人超級顛,我地跑10km就到終點既時候,
個非洲人拎住個gopro好似已經來回左10km個路程2次…… = =

超級拉筋法

其他團既wechat框框。
後來我jam左wechat同ig框。XD

各國選手!

半碼係橙色布。拉筋了。


播晒歌、超多人跟住。
以為有高官入場。原來係第一位全碼選手回巢,嗚呀。


睇完全碼選手入場,我地就走周去行下先。
因為仲有兩粒鐘時間,全碼個完成時間先到,咁先會開始頒獎閉幕。

好正,嗚呀,好難得係朝鮮既無王管時間!


有賣馬拉松紀念帽

有賣下小食。

買左兩隻雪條,甜到呢…… $5/支


再買個薯片食下。$5/
好得意佢無營養標籤,但大部份既野食都會寫每幾多g有幾多kJ。

另一邊岩岩有人跳完大媽舞
街上面有朝鮮人來回行。
係呢度行行下,見到有個拎住柺仗行既軍人。
之後有日都見到,所以話唔比佢地出街係假的。

另外以前有傳話cool牙既人唔比見外國人,
但我地既導遊韓導係cool牙的,所以呢個傳聞亦都係假的。

地鐵站門口有超多人。
其實成條全碼線兩邊應該都唔阻你行,但唔會比你落地鐵或者入建築物。
再返返去個市集都望下d野食。呢個唔記得幾錢。
呢個腸明明係轉緊,買既時候佢又真係會等佢轉多陣,但拎上手食就係唔熱既。

買左兩個卷 $5/。佢話無rmb找,問朝鮮幣得唔得。我話:好呀好呀。佢就找左朝鮮幣比我。
於是我就係呢日已經得到朝鮮幣了。XD


再買左兩個冷麵食,無即刻食,而係後來坐車同埋放入雪櫃等宵夜既時候食。
佢個醬同麵都好好味喎!!!! $15/碗
等到就黎關門就入看台。
不過因為搵唔到本身班人,就是但去左個看台睇頒獎同閉幕。






好快個閉幕就完左,有香港人上台喔。


完場了,本身對面滿滿既朝鮮人,表演秒速離場。超級快同整齊………


落到地面,見個頒獎台無人,就衝左上第一名個台度玩XDD

跟住玩完之後。d人見到我地玩,就走左上去,
變左個度好長龍,而我地就閃了。

朝鮮人既超級整齊離開大法。
好多人喔。

上車等,我本身以為佢地會好快到,但結果係等左好耐先到XDDD 我本身太擔心自己會遲了XDD

無野做,又餓,食下頭先買左既冷麵先。


平壤單軌列車,好正喔。

其實頭先係檔仔仲買左支酸奶。唔記得幾錢了。
嗯……………?食評就,嗯。
講起平壤路況,10km個條路係最平坦最靚,
半碼開始有少少少爛,到全碼個邊,近大同江就差d,凹凹凸凸。

可能再過多幾年,多d人去旅行,
佢地多d錢就會修埋遠d既路?

- Day 6 PART 1 完 -

沒有留言:

發佈留言