2017年4月25日星期二

【中國東北 + 朝鮮 15d14n】Day9 農社、西海水閘、電車遊、百貨公司、雜技、溜冰場、酒吧

Day9: 2017年4月12日 星期三

朝早起身。呢度係等lift個度望出去,中間就係羊角島,右邊係未來科學家大街。


出發了,去南浦特別市方向進發,
會經過 農社,本身會去埋幼稚園,但點知今日佢地放假……
無得玩細路仔(#

又係同以往(e.g.38線個位置)一樣,首先會話金氏黎過幾多次,
跟住又同個銅像鞠個躬先開始參觀,
今次個銅像超多人,因為連埋農民都整埋落去。

(圖)

不過金氏去得既地方,都好靚靚仔仔好好睇睇了。



睇既時候其實想去廁所,但又驚好核突。
不過之後發現係唔臭的,呢度d人做既衛生都唔錯,只係……無水。
於是拎左d支裝水同濕紙巾黎洗手。

睇完繼續出發,其實呢個朝早重點係睇水壩既。


唔洗理caves個句,唔關事,幅圖主要係講緊現在位置 - 水壩。


 一邊係馬路,一邊係火車軌喔!


到左之後上山,就見到頭先行既水壩。
跟住睇度又睇片,睇金仔整水壩既情況,
講話呢個水壩令到大同江既水可以比到居民足夠水源之類既野。

觀景台仲有360全景睇,好大風但視野好廣啊。


呢個時間咁岩有船要經,
所以水壩中間既路係旋轉左,同水壩成perpendicular,
咁架船就有位可以過了~

睇完就返南浦市食飯,嗚呀唔知點解d相亂晒搵唔到食左乜野啊啊啊。
食完飯就返平壤 ~ 電 ~ 車 ~ 遊。

不過其實有d失望,以為係同朝鮮人一齊逼,點知原來包左架電車XD
當地人就5朝鮮幣1程,不論遠近。
外國人就貴幾百倍,$15歐,不過估計係講緊包一架車。
咁差唔多啦,電車有3卡。 不過當然團費是包左。



從車庫跑出。


唔知係咪講緊路線圖同載客量??


其中一個團友上左車跑左去最後。
話說本身以為包左車所以架車好多花花,點知原來唔係,
而係就算係平民坐既車都係有花的。

行駛中。




個個都坐係最頭個卡,所以最後2卡係無乜人,圖為另一位團友。

呢個時候導遊開始講解下電車,
電車有d位係類似關愛座,係比老人家的,
但好似無mark住d標記,所以應該係約定俗成。
仲有d位係比軍人坐,有d位係比小朋友坐之類。

然後就係電車車身,有幾粒星星,就代表佢地安全行駛左幾多年。
越少星星即係佢越新……又或者,佢發生過意外????

電車經過幾個站比我地落車行下之後,最後到左光復百貨公司站。
而我地就係呢度落車,去我地之前去既時候已關門既百貨公司shopping。
3點幾開始行,比1個鐘時間我地行下,之後係番百貨公司門口等。

(圖)

聽講呢度既廁所係恐怖級,
唔知大陸轉車站恐怖d定呢度,不過我無睇過亦都唔諗住睇。XD
另外入面係唔比影相的,雖然陰d陰d咁影相都唔會點理你,
可能因為好多外地貨品,包括大陸、美國、日本等等。

首先入到去,就係…兌朝鮮幣!!嗚呀,之前成日都rmb、usd、eur,
就算係馬拉松個日找番黎都只係得3張朝鮮幣,
而依家終於有得自行兌換金仔幣了。

雖然話朝鮮幣唔帶得出境,所以買完之後可以黎呢度兌番做人仔,
不過當然無乜人會咁做,因為個個都想儲嘛,然後無人制止你一定要唱番。
當然,出境如果係火車走就小心keep好,比人發現就充公了。
如果飛機走,就9成9 check都唔check你。

本身我同同行每人各兌左$100人仔,即係$115000朝鮮幣。
而我行左兩轉之後火速地用晒咁濟。
不過好神奇儲到2 sets (除左$10朝鮮幣),
後來導遊比左d $10朝鮮幣比人,等人儲齊一套XDDDD。

成個百貨公司三層,
第一層日常食品、第二層家品藥品衫褲、第三層foodcourt。

雖然三層但唔係好大,都唔係好多野想買,所以好快行晒。
結果買左d咩呢?朝鮮出品既糖、公仔麵、魷魚絲、薯片、等等。
試下同香港/其他地方有咩分別。
薯片係偏淡無乜味的、但夠脆,而且成包滿滿都係,唔似香港咁買空氣。
糖就偏甜,麻麻地。公仔麵、魷魚絲未試。
另外有時買野,找錢佢費時比太細面值你,會比粒糖代替…XD。

跟住同同行meet既時候,
我地行到去一檔賣朝鮮服,寫住$792,000朝鮮幣,即係大約7舊幾人仔。
由於之前睇既都要千幾人仔,於是停左落黎研究下。

拎住件衫問個sales,佢講左一堆朝鮮話,唔知佢up乜,
咁岩又見到金同志,就叫左佢過黎。
跟住金同志其實都唔係好識中文,唔識表達,
佢就講「麻布~麻布~」

我以為佢講衫既質地係麻布,咁其實又無所謂,於是諗住去兌左8舊人仔。
個sales都係用奇怪既樣望住我地,同埋同我地、同志講一堆朝鮮話。
係呢個時候我真係覺得應該要學下韓文 .. -__-"

兌左8舊人仔,
講漢語既女導遊小金可能見到我地幾個人企埋一齊唔知做乜,
就走過黎問發生咩事。

我地話我地想買,跟住個sales就同佢講左一輪朝鮮話,
小金就話:「呢個係布黎,買左要自己縫架~」

嗚呀,唔怪之得7百幾人仔咁平,原來要自己車,
而頭先金同志話:「麻布、麻布」係講緊呢堆係布黎,唔係衫黎…

望住差唔多一百萬既朝鮮幣,我地決定唔買了,
然後係個兌換店將d錢兌番轉頭。。


雖然越南盾一定更加更加誇張,但朝鮮幣都唔輸蝕,如果係港紙就發達了。

不過唔知個人係咪真係有數,因為唔記得邊d係舊兌邊d係岩岩兌、
亂咁將其中一疊比個兌換店個人,佢數數下全數收晒,
跟住比番頭先兌出去既人仔我地。

究竟有無多左?有無少左?真係唔知。。
但好彩小金黎左,唔係就買左堆布返屋企要自行研究點車了 =口=

百貨公司之後,成個團兵分兩路。
因為有個額外行程,d人話想睇當地人溜冰、另外就係咁岩今日有雜技表演。

由於好多人都想同當地人交流,於是就簡左去溜冰。
而我因為唔識朝鮮話其實都無得交流,於是就簡左去睇雜技。
結果有3個人睇雜技,14個人簡去溜冰。



好搞笑,佢地過場原來會有朝鮮棟篤笑,雖然聽唔明,但係小金有翻譯下。
小金睇到哇哇聲。另一個同我地一齊睇既係外國人,佢話amazing。

有d真係唔要命既表演咁款。
當中疊羅漢有失敗,但失敗左唔會再整多次,可能要趕進度XDD
成日都覺得佢地好識落地,隻腳好似唔會痛咁,一定練左好耐點跌先唔傷。

另外,聽講南韓都係,佢地馬戲、雜技係用live band XD
即係現場聽到既音樂係真係後面見到班人拉小提琴同埋打鑼打鼓,超勁。








佢地係朝鮮既雜技團,聽講成日都係其他國家有巡迴表演。
但係望佢地d樣,唔係朝鮮樣咁,d眼大大粒,化妝有d似內地。
問導遊佢地係咪全部都朝鮮人,導遊話係呀~

馬戲好搞笑,係人咁大既熊人表演。


不過個台唔大,所以空中飛人唔夠型。如果台大d,d人拋得高d遠d好睇d… XD
可能因為睇過大陸長隆個台好大,所以覺得空中飛人個細台唔夠喉。

大約個零鐘既表演,睇完之後我地去溜冰場meet佢地,
當時溜冰既人應該走得7788要返屋企食飯。
團友有d打緊乒乓波,大部分都溜完冰。
佢地話人唔係好多,頭先多十幾個,而且其實都係各自玩咁,
但都有得意野既。

溜冰場

如果想去溜冰就係呢度.. sor我較太暗...

溜緊冰既人
係呢度hea左好似三四個字就走了,聽佢地講溜一次冰$35人仔。
之後就去琴日掛住訓無去既beer bar。

本身呢度都有幾個朝鮮人hea緊,可能我地大嘈,或者太遲黎,
之後佢地就走左。

(圖)
呢間beer bar係大同江邊,主體思想塔附近的。
一路飲下野、一路成班吹下水咁。



之後回巢,寫postcard [$4人仔一張卡,$10人仔一張往香港郵票] 。

因為聽晚去元山市,所以呢晚又要執行執然後先有得訓教。

大家當時都話:
「唔知元山市住個度有無水沖涼。不如扮唔記得拎行李,放係呢度算啦。」
當然最後就無咁做既。

訓一晚,聽朝又要晨咁早出門了。

- Day9 完 -

沒有留言:

發佈留言