2017年4月23日星期日

【中國東北 + 朝鮮 15d14n】Day4 瀋陽 (張氏帥府)

Day4 : 2017年4月7日 星期五

其實呢日有d貪心,想朝早去張氏帥府、中午去瀋陽故宮、下晝去北陵。
不過當然,以我既懶訓程度,係連7-10am既早餐都無起身食既。
嗯,其實都唔算係起唔到身食,只係完全唔記得有早餐食呢回事。


好,起身出門其實好似都11點幾,咁直接出發去中街站啦。
嗚無得食野,無野食既時候個樣係會好似未訓醒咁,
當然加上本身都係未訓醒。




到左中街站,就亂咁行下行到去張氏帥府。
其實張氏帥府唔係好大,入面既裝修已經係近代(?)既裝修。
其實唔知點形容好,
應該係話有一舊係中國feel d、又有一舊係近代feel d咁樣,
放埋左係一個地方度。




經過個唔知乜野門。呢度有d得意,就係有一堆人係城門掛住個牌,講自己既技能。
如果有人需要呢d技工,就直接問佢地收幾錢做d乜咁樣請佢地返黎做野咁。
主要都係工程相關既技能黎。聽講香港以前都類似係咁樣請人返去做野的。


中國d景區門票真係貴都無人有,除左北京。
有時覺得北京真係最抵去既地方,d景區相對真係平好多。
我覺得呢個府,同故宮相比,其實最多只係值$30rmb XD
但真係幾多野睇既,而且佢係聯票,算啦。


有多假人,雖然有d得人驚,但又幾有趣既,起碼唔係夜晚開放比人入去睇,嗯。


呢part就係我所指既中國古代feel建築。咁岩有旅行團到,比較多人,好快d人就走晒。


個中國真代feel建築向右行,就會去到假山花園,之後就會見到近代建築。


其實呢個館有好多歷史資料,如果唔眼訓其實幾好睇,
但對於歷史,尤其事發順序,我個腦真係記唔到而且真係1999。

我係鐘意睇的,但係好多字我都唔知佢講緊乜,
好似英文譯中文咁,定唔知新詩feel定寫緊d近代式文言文要load一load先明。

不過後來有個導賞員走入黎講解之後,雖然都只係明多dd,但好過一d都唔明。
而且都起碼知張學良幾錢歲發生過d咩事,佢既諗法。

其實呢d以前讀中史係有講過下,但我呢d記近代野真係唔係好得……所以……


仲有就係,好多人好鐘意掉錢入去d地方,好似玩緊冒險樂園彩虹咁。
有個牌係度寫住唔好掉,但周圍就一堆銀仔同紙幣XD
呢度仲有個關帝廟,勁多人掉煙比關公…… = =……

一路睇野,睇野、睇野,因為真係會去睇d字,所以都用左唔少時間。
行完之後再去金融博物館。

本身以為好無聊,但一入到去,第一個場景已經幾吸引。


之後開始講下銀幣變化,我就覺得呢個館改錯名了。

因為睇個名真係會以為係無聊野,但入到去睇既野我覺得仲有趣過張氏帥府,
而且真係skip左就好可惜。


呢度d人勁鐘意關公,話說金融博物館係講銀行、古代錢幣變化、金銀銅之類,
唔知點解有個勁大銅錢組成既房無啦啦有個關公係度,唔係應該放財神咩。


佢最初幾個館,係講由真係好耐好耐好耐好耐以前用乜,到依家用乜。
然後最後講埋其他國家點樣都開始用銅錢、銀幣,同埋現代各國既紙幣變化。
真係幾好睇,而好睇到唔覺意就用左成個下晝。

最後去埋趙一荻故居就諗住去瀋陽故宮。而去到瀋陽故宮已經關左門了。
同時太夜了就SKIP左無去北陵。

跟住搵野吃。
開心,好野食了!!!



東北餃子真係好好食。

食完野再去瀋陽故宮門口望望,
仲要有個光頭既男人著住女裝,化左妝係故宮門口跳舞…………無影,
見有人放航拍機去瀋陽故宮內部,我地就跟住去睇佢玩航拍了。

係佢隔離望望下,佢直接show比我睇佢架航拍機拍到既野,
滿足我對內部既好奇心 XD。



出返中街,有條小食街,雖然無買野食。
不過講起呢度,唔知係東北興起、定係其實全中國都興起,
呢度有唔少既 迴轉火鍋,就係一人一個鍋,
跟住係個迴轉帶上面轉住一串串既火鍋料,一串 $1,
你要就拎,用竹簽計錢,最低消費$8。
其實咁又幾正,不過無試過,因為黎到東北食下東北菜好過打邊爐XDDD。

因為仲係好早,但d景區又已經關晒門,唯有係中街行下,
然後夜晚返酒店放好野又再係瀋陽站附近行下,
同埋食埋呢次旅程入面,最後一餐係中國東北既晚餐。

不過好有趣,本身叫三鮮定唔記得係鮮肉,
佢話無了,問我地要其他得唔得。

跟住拎左類似灣仔碼頭包裝既兩排唔同味既餃子,問我地想要邊款。
雖然有d想走,但都簡左是但一隻。

不過食落又幾好味,嗚。
點算,點解平時自己煮又無咁好味,是咪因為我太肚餓。

不過個汁又係好正。


食完之後就返酒店,執好野,早d訓 (雖然都11點幾12點),
因為聽朝要6點起身啊啊啊啊啊啊啊。

- Day 4 完-

沒有留言:

發佈留言