2017年4月30日星期日

【中國東北 + 朝鮮 15d14n】Day14-15 平壤往北京、北京往香港 「DELAY COMBO! HIT」 — — at 平壤順安國際機場、北京首都國際機場

Day14: 2017年4月17日 星期

呢日真係好早就起左身,五點幾左右,確認無執漏野之後就走了。
之前係瀋陽買左個南泡杯麵咁多日都無食,放左係羊角島間房,
仲有個南泡國旗,不過其實北泡隻色都係 紅藍白,
可能唔為意既 (嗯……)

跟住就坐半粒鐘車去平壤順安國際機場,
途中依然遇到有平民截順風車。

班機預8:30am平壤時間起飛,10:00am到達北京首都國際機場。

大約拆既話係 國際(국제 gug je) 航道/航線(항로 han glo) 出發(출발 chul bal)??



不過去到既時候,個BOARDING 牌寫住DELAYED。
同時,去瀋陽8:35am既機都DELAYED。
去到11點幾,
12:30nn去海參威既機都mark左DELAYED。

無野做,就同小金傾計,同埋比琴晚print既相佢地。
小金同韓導話做導遊咁耐以黎都未試過航班delay。
韓導應該心諗:「我本來今日放假,比你地玩死了 x口x」

跟住傾傾下計,小金扁嘴話退左琴日買個對鞋了,
同男朋友分手,因為男朋友唔送鞋比佢,
但又話夜晚會同男朋友食飯睇下點,玩野。

因為今日要帶下一團,所以小金11點幾走左了。

韓導同我地講:
「there will be flight today, 
not sure the exact time, but it will be before 6:00pm」

我地即刻:「6:00pm?」
有無得出番平壤玩架?水上樂園、metro museum之類呢,
今日咁岩星期一嘛。仲有龍門溶洞可能都去到 :0) ...


不過因為未知幾時有機,隨時都可能有,
所以佢地話留係機場好d。。。

我地問原因,佢話:
「瀋陽天氣唔好,飛北京一定要經瀋陽,所以…」
好似幾有道理,因為唔可以經南韓飛,
但點解海參威都Delay既。。。

咁於是就係機場行下,
由international走到domestic…來回左兩三次。



去睇飛機。



2 航空(항공 hang-gong) 站 (역사 yeog sa) - 國際(국제 gug je)

回望Terminal for International Flight,
話說Domestic呢度係凍d既,於是要返去拎件褸再黎過。


呢度既櫃員機。

 XX(地名) 상업(商業sang-eob) 은행(銀行 eun-haeng)

d人放d GIP係度排隊,話說其實有d人因為早到,原來已經入左GATE……

출발수속 (chul-bal-su-sog) 出發/離境 程序


違禁品一覽。


落去Domestic。

비행기표 (機票 bi-haeng gi-pyo)

可以飛去長白山(朝鮮叫 白頭山)啊,想去XDDDDDDD
Domestic都delay,
咁應該唔係所謂困住你唔比你出境,留黎做人質掛XDDD。

到12點幾,韓導又走左過黎,叫我地上去樓下食野先。



我地食下野、又訓下覺咁。

食既係Air Koryo既餐,佢遞左碟蛋包飯比我地,
一食,蛋好好食,真係好好食,呢度d蛋真係超級好食。
不過,飯呢?無飯既?XD







坐到兩點幾,又落番去,
跟住出機場外圍兜兩個圈,天氣靚到呢。。。

因為好眼訓又訓唔到,
已經無力去行到遠遠遠d既地方。
  
於是就訓下機場,其實又唔係好想訓咁。

到三點幾,我開始諗,就算依家飛,去到北京都係食,
去下什剎海,食北京填鴨。

到四點幾,個departure board熄埋。
到五點幾,我開始諗,嗚我既北京之旅無了無了。'



再過多陣,開始有軍人急步行去遠處一間房,我望一望。
然後又有d機組人員開始行去counter,我再望一望。

個departure board開番,上面北京同海參威出左起飛時間。
18:30 同 18:35,status係 CHECKING。而瀋陽仲係DELAYED。



當可以入去既時候,我地同韓導講,有無delay證明。
韓導應該係唔知咩黎,跟住我地就講解類似既概念,
佢就諗左諗,搵左個職員問,然後職員話:
「啊。。寫delay紙果個人唔係office,我地又唔開得佢門…」

於是導遊就比左張原定登機時間既紙條比我地,
有我地個名、航班、時間同"pyongyang confirmed"既字眼。
韓導話,加埋個boarding pass既boarding time,可唔可以架?

個陣諗左諗,是但啦,反正無人係office我地都無辦法…
跟住就去checkin了。



checkin、出境入gate,成個過程好快,
完全唔嚴,乜都無check,相機、手機、etc乜都唔理你,直接過。
快到連兩支500ml既水都帶左上飛機 = =
所以話,朝鮮真係唔同既國度,佢航空既限制都係同全世界唔同。
100ml水唔入得機場gate,係朝鮮黎講係無呢件事。XD

上機時,佢一mit,mit走左有boarding time個part。。。 : )
um,說好的delay證明呢,沒了 XD 
有無得用flightradar當做delay證明XDDDDDDD........




點解係我個日DELAY呀!!!





入左gate,當然要搜尋我地出發前已經諗定要買既「金仔寫真集」啦。
羊角島都買斷市,有一團前幾日走左去訂,要兩日先有得拎。
之後我地再去問有無得訂,
唔知係果個人聽緊電話唔想理你定乜,就話無得訂。
於是依家黎到機場,當然要搵搵啦。




出現了。得番兩本。。 $70人仔一本。另一個架有三本,但我地無位放啦!!



見到登機口,不過我地去左隔離買人參。
買左一個紅盒的、一個金盒的,聽講紅盒以前好好的,
但開發過度,所以開始無咁好,反而金盒比較好。

不過金盒只有 天40 / 天 小枝,紅盒有最頂級既 天10。




買完,上橋登機。




哇,係我個位呀!! 正到呢。









好彩唔係坐呢架,見到d螺旋槳唔知點解硬係驚驚地。


超廣闊,我地同同行兩個,跟住近走廊位係個朝鮮人。



正,播軍歌。


日落了。


就到北京。

呢程機真係戰機咁款,先唔講佢唔太穩,可能係天氣問題,
不過佢d廣播都幾細聲下,但唔緊要,只係落機個陣,
佢唔係對準跑道咁款,於是一落地個下,
佢左轉右轉好似醉駕唔識停車起勢避車個種感覺咁,
應該就係為左唔好衝出跑道。 -_-
隔離個朝鮮人都用驚完之後知道無事個種笑容,再呆呆咁對住我地笑。
佢個樣係 "(⊙▽⊙)!! ~~


落地了,終於。。。十粒鐘既等待,粒幾鐘既航程。。。。。好漫長。。。

落地之後第一件事,WIFI…囧。
機場可以wechat登入,唔洗再MSG去電話NUM拎WIFI。。太好。。



嗚,我既說好的北京之旅呢。


JS152往平壤,依家先有機。都好慘XD…
如果係4天團,本身今日朝早到,結果無左一日係平壤。。。囧。




拎完行李,坐機場線入市區。

就算就算就算無時間,我都要入市區 /___ \。
$25一張單程票。





到東直門站,轉地鐵二號線去鼓樓大街,我地間酒店。


到北京已經8點幾,入埋市區、到鼓樓大街站既酒店已經10點幾,
北京既野食一啖都無食過,無食飛機餐、乜野都無落肚但個肚唔餓,
已經無意慾食野。 最後趴落床就訓到死豬咁了。

Day15: 2017年4月18日 星期

 
第二朝起身,checkout完,又原路咁返返機場。。。
真係一啖北京菜都無回味過就走啦!!!!!T___________T!!
個天仲要超靚、超藍,好糾結,好唔想走。。。

好想去南鑼鼓巷睇下依家變左咩樣,
睇新聞話佢趕走地道店,變晒紐西蘭野食,
想知係咪真係咁,點解係紐西蘭 -_-

無機會啊!!!


個天做乜咁藍呀!!!!!!!



嗚。。。。唔想走。。。










貴、劣食,但我真係好好好好好好好好好好好好好好肚餓................
我肚餓時心情太沉係無法做到正常既選擇........................


早到左,食野先。

跟住過gate,我無咩器材所以順利過到。
但check同行就超嚴,一樣樣野check咁濟,因為佢好多電子器材。
執完出黎,又要執番落去。。。


終於登機。


坐車去。


一落車,超大風,我講左句「哇,咁大風既,架機係咪飛到架?」
跟住就奶野了。




上到機,大家放好野,亦都宣佈左機艙門已關閉,
跟住過多陣,無啦啦派水……
心諗:奶野了,即係有排先飛得。

跟住佢出下去又返返去咁,架機行黎行去,
行行下又話等候指示,再行行下又話就快起飛,請準備。
點知又停左,然後唔知話咩跑道維修,要改行第二條跑道。

過橋、排隊,一排排機係度排,三個鐘之後,終於起飛了。
嗯,即係扮登機時間係無delay,但係機上面同你delay 3個鐘 ^_^。

然後就係,佢起飛個陣,有一下好似突降咁/_\
然後又好似左右左右咁,我心諗,個機師做咩好似亂黎咁架/_\
淆了。

話說,其實本身返到香港仲有野要做。。
結果本身可以坐A車,變左飛的。。


想講,呢架機係坐過咁多架以黎,最最最最最窄既位。
我諗我身形都叫做適中偏瘦掛,但都覺得頂住。。 = =


飛機餐。


本身一點起飛,四點幾到,係唔應該見到日落的…XD
同平壤去北京一樣,坐係左邊,向住西邊,都變左睇日落。。。


終於終於終於,夜晚,到左香港了。


嗚,香港,我無試過返黎返得咁辛苦架。
呢兩程機加埋仲耐過我係歐洲飛返黎。。。

落機、拎行李,大約八點幾,之後飛的去食飯。

最後我想講,都係屋企張床舒服~~ XD
痴住左,郁唔到。。。

- Day 14、15 完 -

- 全篇 完 -



沒有留言:

發佈留言