2017年4月23日星期日

【中國東北 + 朝鮮 15d14n】Day6 Part2 舞蹈、女足(香港VS南韓)、郵票博物館

Day6 : 2017年4月9日 星期日 Part 2

平壤馬拉松就咁樣完左了,好似見到好多野、但又好似過得好快咁,
跟住我地就返西山飯店休息一陣,同埋去食午飯。

午飯係西山飯店午餐自助餐,不過野食其實唔多,
反而頭先買既冷麵仲好味十萬倍,所以我係相都無影既。

咁食完野之後,就去未來科學家大街度行,
有個站崗既女仔幾靚,唔記得影。。
周圍都高樓大廈林立,我地就係度行下又影下相,又扮下等電車巴士咁。

 (圖)
之後就出發去大同江邊既一間Cafe。


呢度有間Cafe,有Coffee飲,個餐牌寫住480,但個計法係 x7÷100,
個匯率就同之後係百貨公司買野時兌既錢唔同。

而領隊話,本地人、外國人 兌既價係唔同,
外國人會貴d,因為佢地要賺外國人既錢。
嗯……嗯……

其實本身話只可以影右邊,唔可以影左邊,因為左邊有工程(樓)。
不過睇番張相,其實江邊都有工程。
有時覺得成日話軍人唔影得、工程唔影得,
但明明影全景相就一半一半都有工程做緊,唔係key圖都唔會避到。

d軍人又係走黎走去,好難避。
有d感覺就係,你去到迪士尼,想影一個無人既美國小鎮大街咁,根本等唔到,
又無理由叫d人「唔該借借我要影張無你既相」
於是乎,算,唔避好過。XD..



美好既一面 好似係

唔知點解好似唔係好想我地影呢度咁
搭lift落番去睇mass dance,其實高空睇係正d,但無一個近既高空位睇,唯有行近去了。
d人跳跳跳
呢度大約留左一粒鐘左右,
本身係睇人跳,跟住衝左去中間,即係四個圈之間。

玩玩下,我地走埋入d圈圈度玩,本身係我地還我地,佢地還佢地咁跳,
跳跳下無啦啦交換埋partner,變左我地有d人走左去同d朝鮮人跳XDDDD

然後佢地有個負責拍片既人,唔知係咪電視台黎,
如果係既話,唔知我地會唔會已經上左朝鮮新聞XDDDD

跳完之後,女個班走得7788,男個班有一班留左係度唔知係咪訓話。
跟住d團友走左去扮佢地。

佢地咁樣踎,好似o係朝鮮係禮儀黎……??
反而強國咁樣踎就……嗯。
睇完就準備再去體育館。
啊點解又係凱旋門啊?因為又係去金日成體育館。。

本身呢d賽事係唔洗錢的,而入場個張 飛上面寫既fee係$0.0,
只不過朝鮮係第二個國度黎,於是佢係要收你$250的。。。

而香港對南韓做咩會係北韓踢呢?
原因係分組賽當時首名係朝鮮,所以就會係呢度踢了。



場波最後 HKG 0:6 KOR,嗯。

係呢度都發生左d幾得意既事。

由於係對南韓,於是所以朝鮮人都變左支持香港,
仲會跟埋我地講we are hong kong。。。
會唔會出左體育館之後佢地要去勞改呢嗯嗯。
不過因為咁,加埋本身有班香港人係度,
結果就係香港主場咁樣,雖然最後都係輸了。
全程香港係看台度掛住幾塊banner,好彩無叫我地拆落黎,
但舉左一段時間既香港區旗之後,朝鮮都係叫人唔好舉了。

而當香港已經一不小心地被炒左6粒時,
朝鮮人已經瘋狂(而極整齊)地離場了。
朝鮮人表示:嗚呀同分既南韓得失球高過我地啦!!

另外係,因為基本上香港都無咩進攻機會,
香港一過到半場,個氣氛好似同入左波無分別。

仲有,因為基本上只會係成個足球場既其中半場踢,
朝鮮人係會跟住香港個龍門個位置郁,
批量移位 同 秒速離場技一樣,勁快,一望過去成班已經超整齊起移左位。

最後就係,隔離就係cam man、評判feel既人既block,
跟住隔離團有人發現隔離block有人舉南韓旗,
隔離團個導遊即刻狂望,到南韓再入波,佢望到,就去左報串。
跟住返到黎揮揮手,應該大約係話「無事了」。
好似係因為舉南韓旗既人係南韓足球個邊既唔知咩人。
成件事好奇妙,有人係朝鮮舉南韓旗……





返黎既時候就走左去睇新聞。

2017年3月尾既新聞
「女足平壤對決」能成行?南韓:北韓須先保證人身安全
http://www.ettoday.net/news/20170321/889063.htm

運動真係無國界的,我諗應該都無乜南韓人會比朝鮮特別批准咁進入朝鮮。
唔知南韓係直航、定係要經中國飛朝鮮、定直接越過38線入境呢 (咦我係度講緊d乜)。

睇完場波之後,就走了。架車一路行行行,到左一間餐廳,
望一望個牌,咦,樓上係stamp museum,即刻明明已經10pm,
但飯都唔食住衝左上去瘋狂睇郵票,佢仲要好好野係未關門……

架車太dun影唔到清,但其實d屋都幾多燈係有開好似係。

2015年發行郵票



成個館雖然唔大,但超多郵票睇,如果慢慢睇應該可以睇足一日。
超多都好靚,睇左好耐,買左堆postcard、國際郵票,
仲有郵票集 esp畫風係個d好正氣打仗個d紅色黑色個d漫畫風、仲有d金氏家族郵票。
唔係講笑d郵票真係好靚啊啊啊啊啊。

掃左幾百蚊野,跟住就好依依不捨咁落去食飯。
睇郵票好醒神,但一食飯就超眼訓唔係好想食了XDD 雖然係好食同埋好豐富。。

一路食一路話,點解今日好似過得咁慢咁,感覺上做左好多野。
原來跑馬拉松係今日既事,仲以為係好耐之前發生咁。

有趣既係,本來今日係跑完馬拉松就返酒店訓教,
呢晚既女足都係出發前一日先知有咁加上去。

不過我地話唔洗休息可以玩多d野,結果排到好密咁樣就FULL晒。
但好充實好開心啊XD

有d辣 但好好食 > < 點解我要眼訓呢 .. 雖然呢日朝早5點幾就起左身 ...



太多食物了,雖然好夜都未食野好肚餓,但更加既係好眼訓,係咁以食下就唔食了。
跟住就返西山飯點度好好訓一覺。

因為,聽日八半就集合啦呀呀呀呀!!

- Day 2 Part2 完-

- Day2 完 -

沒有留言:

發佈留言