2017年9月18日星期一

【中國 新疆甘肅 16d16n】Day10 北疆 喀納斯景區徒步 ( 晨霧、鴨澤湖、神仙灣、月亮灣、臥龍灣、圖瓦舊村、喀納斯湖 )

Day10:2017年9月18日 星期一
地點:喀納斯徒步 晨霧、鴨澤湖、喀納斯三灣、臥龍灣、圖瓦舊村、喀納斯湖
住宿:喀納斯圖瓦新村 某不知名山莊

今日八點幾起左身,對我黎講都係好早啊,
琴晚試過有兩次無電,好想搵d細燈仔開黎比自己知道唔係盲左,
不過帶去既蛋黃哥燈咁岩無電,明明出發前先換左粒電。。。

首先貼張景區地圖先。

(來源如圖中所示)

起身之後,想坐區間車去三灣,
但事前當然係無做足準備工夫所以乜都唔知。

因為琴日黎到既時候,
明明見到個牌寫住北京時間07:00-09:00有晨早區間車直接去三灣,
點知8點幾坐個班車都係去換乘中心(即圖中既「區間車總匯」)既。

不過途中經過條河,上一篇有貼過的,今日居然有晨霧啊啊啊。
大家係區間車入面都不禁講「好靚啊」。

以下既相係大半個鐘之後影的,係車上面睇時個晨霧係濃好多,
何謂晨霧?同一般既霧唔同,佢只係會係水上面停留,
而且霧散時唔係向天散開,你會覺得佢係「消失」左。
當太陽一出佢就唔見左,可能係四散,但睇唔出,亦唔會令到你feel到濕笠笠。



點解會有晨霧既?最主要係因為呢度既夜晚好凍,而日頭太陽準備出場既時候,
太陽既熱力令到河面突然之間升溫,就會出現晨霧啦。

要注意既係:第一,晝夜溫差要夠大。第二,如果個日有大舊雲,基本上都唔會有晨霧出現,所以你黎到想睇晨霧,只能祈求佢日出時係大睛天了。

到左換乘中心,當然就去買區間車票啦,
通常一定會有一塊地寫明幾錢,但呢度係亂到爆,無的。

佢好多唔同既牌寫住唔同價錢,
例如有塊壁報話來回神仙灣係$5rmb,$120rmb去觀魚台之類,
但又有另一張POSTER寫住$60rmb來回觀魚台免門票之類。

個售票廳寫住LED燈牌寫住 白哈巴區間售票處,
點知原來佢都賣埋景區區間的。。。 =_________=

另外就係,我地9:00am到,佢9:30am先開,
問題來了,晨霧好可能就係呢三個字入面就散,所以其實都無乜希望。

咁唯有寄左POSTCARD先,
點知。。個郵筒比膠紙封住左,我心諗,乜料。
而郵局都未開,咁唯有等今日回程先寄。

之後出左去頭先有晨霧既河流,影左陣相,
就返返去換乘中心,見佢9點20分左右就開左了,
就想去買區間車車飛。



個售票員話:你地買門票無買埋區間架咩?
我地話:無喎
佢話:你地張門票呢?
我地就比左佢睇
佢話:你地徒步黎架嘛?
我地話:係呀

跟住佢就話,$100rmb兩張。我無為意,就比左$100rmb。
因為頭先塊板話$5rmb來回,拎左張飛返黎見寫住$50rmb單程,
望一望唔對路,明明去神仙灣,點解變左做出景區(往 賈登峪)既車票既,
問一問佢之後,佢話:「去賈登峪期間會去神仙灣,你係個度落車就得啦」

問題係,去賈登峪坐60mins,去神仙灣坐5mins,無理由同價掛。。
於是退左佢,決定徒步了。

如果9點個陣決定徒步,應該可以睇多d晨霧。。。
不過唔緊要啦,諗住聽日應該都有就算了。。。

好,首先就唔識路,於是就慢慢搵要點樣行去,
由換乘中心車道出口,會見到有棧道,一路沿棧道行,好快就到鴨澤湖,
朝早涼浸浸,好舒服。




行到呢度,見到唔對路,咦乜仲有晨霧咩??仲要未散喎!


即刻行快兩步,佢開始散了。


我唔係攝影大師,所以影得唔靚,加上好可惜佢又欄杆唔比人行得太近,
但係係正面係,佢一層層咁靚真係好特別。

一層係藍天、之後雪山、然後綠色、黃色、白色、再有青黃色,藍色,最後……
係後面座山既陰影 -_-。


如果我係大師,或者行近d個湖大d,應該更加正。
呢d就交比同行吧,於是我就繼續向前,因為好想知神仙灣晨霧會唔會未散!!



點知,向前行,神仙灣晨霧居然係未散啊!!


其實每個湖之間既距離唔遠,但又唔可以話近,2-4km咁,
係朝早行真係好寫意好舒服,下晝回程又曬又熱真係要帶好多水。


行近去,佢就開始散啦。。



佢d水色真係好靚。
有時諗,秋天樹有黃有綠當然係靚,有晨霧更加靚啦。
不過春末、初夏時,佢地上既草係綠油油,可能都好靚啊,
甚至趕走左秋天乾草個種頹感?

當然我無後悔呢段時間黎,因為秋天,
尤其「金秋(雖然今次唔算金,因為都多綠XD)」,最靚係太陽日出同夕陽時分,
係果段時間,真係望住個景都覺得好靚。


佢就係散得咁快。


好快就由一大舊,變成得好薄既一層。
如果好早黎到,可能要等,因為太厚睇/影唔到野,
好好彩係呢段時間到。



好有溫泉既感覺呢??


無幾耐,太陽越升越高,晨霧全部散晒,而湖水既色又有d唔同左呢。


其實呢,我就ZOOM近左。

而當初第一步見到佢咁,我有dd失望,亦都好怕其他都係咁。


係啦,其實佢好遠的。

我個陣諗:「係咪其實三灣係格硬改名的?下…好流喎。」

呢個諗法後來我係推翻左的,繼續睇落去。


無錯,ZOOM近d真係好d ... XD 網上好多圖都係咁 T______T


無錯了,佢唔係湖,佢係灣,所以佢出名是佢唔係直直既河流,而係佢轉既灣?

好啦,唔理呢d名既野,靚就得啦,所以呢個時候我覺得神仙灣係未合格的。

當然,成條喀納斯河都係好靚,尤其佢既顏色。


慢慢地,棧道遠離河流,緩緩上坡。


上到連條河都見唔到了。


本身本住去神仙灣都唔耐,咁去月亮灣都好快姐既心態。
最後,我覺得呢d牌係昆人的。

另外就係,同時都知景區內既晨霧一定已經完晒。XD


嗯,幾自然。


間唔中都有人行。

話說,幾時知到下一個灣呢?就係當見到前面棧道無啦啦多左好多人,
只要向住佢地望既方向一望,就會隱約見到個灣。


太陽開始猛了。


繼續上斜。




上到咁上下,又見番條河了!

同時,原來,月亮灣到左啦~~ 係近架!係靚架!



不過呢個位唔係最高個位,回程個陣先上去,
呢個時候,我地沿落山棧道向前行,因為要貼近番條河~~~~~~

呢個位人比較多,棧道較窄,仲要無欄杆的。


個灣真係高處先睇到,落山落到一半已經見唔到個S形了。


d水遠睇時好奶白,近睇時又好清,好得意。



繼續落山,落到咁上下既位就無人了,
因為大部分人都係坐區間,會唔想落到最底又要行番上山坐車。

於是當人唔多時,徒步其實好寫意呢!




落到黎,已經係近到可以掂到水既距離啦~~
呢舊木好多人去影相同玩,留係度應該有幾個字,都有七八個人左右去左影。


倒影好正 >v<




有d石係度點綴下都好靚。


係棧道行時,望落棧道外,無啦啦有條無草又無樹檔住既路,
大家就知道邊度係影相位,要落去睇睇了。





係靚啊,而且呢度好爭起地白樺樹大部分都有變黃XD,係d松樹太耐寒了。



靚靚~~


講起,呢度超多垃圾筒,而且又真係無乜垃圾。

最開心係景區禁煙,所以空氣真係清新到要大大力索,
當然朝早我會大大力索,但由於下午好曬又乾,呼吸太多就口乾得越快,
於是我就保持住正常呼吸的。

大家睇到呢度,有無一不小心變左手動呼吸呢?


有趣既樹,好似拱門。


一直都係黃色、綠色、雪山、河流,
講真去到某個位已經半放棄影相,雖然唔可以話一樣,
但都會覺得自己影咁多都分唔到,
係咪叫做審美疲勞呢?唔係既,只係沿途既驚喜已經唔係佢既雪山同河水度,
反而係棧道附近既事物,或者聽人地傾計。

但黎到呢度又突然叮一叮,因為一直好似無乜點郁既河水,
到左呢個位因為收窄而變得喘急。

呢個位都可以話係沿邊一大亮點。




係呢個位附近,我地遇到前晚係小黑湖毯房既一男一女,
佢地琴日同我地差唔多時間出發,因為佢地落山係徒步的,
行到夜晚七點左右到喀納斯,佢地住圖瓦舊村,比較近換乘中心。
佢地聽晚係北屯坐火車返烏魯木齊,而我地就係後晚布爾津坐大巴返烏魯木齊。
講起哈巴河縣同布爾津之間既五彩灘景區,佢地睇黎嗤之以鼻。



經過呢度之後,我地相信好快就到臥龍灣了。


第一下黎到呢度,唔小心講左句「咦?青衣公園?」

因為呢個角度真係好似XDDD

呢句說話,係我上棧道之後收番。

呢個灣我都好鐘意~~~尤其睇完太多黃、綠色之後,居然比我見到有紅色 ^_^!




倒影都係精髓呢。


去緊了、去緊了。


之字型上山,再望番落去~哇~~真係唔錯呢!~


呢個灣特別之處係中間好似恐龍既島仔。

其實佢係源於幾百年前一次地震,引發泥石流,泥係中間凸起,形成島仔。


係度兜左個大圈,上到最頂就係區間車站,所以山上面又係滿佈人的。XD


但山下既棧道就好似相入面咁,人影又唔係無既,但唔多啦。


臥龍灣係今次徒步既折返點,係時候開始回程了。
回程由臥龍灣,至月亮灣無乜影相,直到上到月亮灣最高點先開始再影相。

回程時,多左唔少人行緊去臥龍灣,
一路行,都遇到應該有十幾個人問:「仲有幾耐到耐龍灣呀?」


因為想行去某個位,所以離開左棧道少少,行到臥龍灣某個山路上。



唔同角度望。
遠處見唔見到有比較急既河流呢?佢係由急個邊,流落大灣,變番平靜既水喔。



回程了,今次行近山既路。


終於,到左月亮灣,上到區間車落客位,亦係較高既點。

哇,真係無樹阻住最上面個灣喎。


完美反S型。


不過d色水好似無咁藍,反而偏綠,同埋係高處睇無左個倒影了。

上到黎,周圍睇下,見到有個叫聖泉既地方。

 

唔知點解,大陸既人鐘意成日都見水、聖、之類既野,就會拋d五毫、一蚊落去。
係唔同地方都見到咁。

另外,係度問左問停泊左係度既區間車司機,
佢地話一張單程既車飛,可以分段用的,
例如同一張單程車飛,而路線係 A---B-----C-----D,
買既時候一定係 A 去 D全程的,
咁你一日內可以A去B先,玩完,再B去C,最後C去D咁。


再睇下人流,ummmm。
我相信依家未到最旺,一路行,一路諗:唔知有幾多人黃金周時係棧道跌落去…

另外,都物色緊聽朝,如果有晨霧,去邊度影。

月亮灣係三灣之中最多人的,神仙灣係最少人的。


白樺樹真係好正。
聽講內蒙個邊無乜松樹,係一大片白樺林,搞到好想去睇下,哈。



神仙灣,話說回程時,覺得佢靚左。
可能係呢個時候,太陽位置唔同左,佢d河水又閃閃發光,
所以個感覺都唔同呢。


真係,呢個時間黎又幾唔錯喔。


當然,比番個遠既大家睇。
P.S. 月亮灣、臥龍灣都係近既,但神仙灣係真係OK遠既…


佢有d位係幾特別喔。


有d人走近去影同睇。

呢個時候,水開始飲晒咁濟,開始好口乾好想飲野啊。
然後我就諗起換乘餐廳既一堆餐廳了。



呢個時候,都有人行去緊月亮灣既人,
經過神仙灣時聽到佢地話:「這不是神仙灣吧,在前面呢」,
而其實個牌、同區間站已表示呢度係神仙灣,
沿棧道同牌行,前面已經唔是灣,是比樹阻住的河流了,下一個已係月亮灣。


回程路上,同今朝好唔同,加上我好口乾,所以有種覺得呢度好荒涼既感覺。

遠望觀魚台。


到鴨澤湖了,加油啊。。



太陽位置唔同,鴨澤湖感覺又唔同左呢。


嗚呀,就到啦。。




就黎口渴到想飲。。

無幾耐,終於返到換乘中心。

首先去左郵局先,點知個郵筒仲係封左=_=
好彩郵局未收,就入去交POSTCARD比佢地。

之後去買飛。

入去既時候,有人係門口問:「你要去哪?」
因為遇到太多黑車,所以就算景區內明明只可以區間車,
但梗係覺得佢係黑車,唔係好想答佢,就問:「幹嘛?」
佢好好心咁答:「最後一班車是9:00pm,要趕快買票哦」
個陣無為意佢講乜,所以只係喃喃講左句「嗯嗯」就頭也不回走左入去售票處。
依家諗番,都要多謝佢,因為當我思考我要幾點食完晚餐時先醒起佢講乜,
我最後係坐9:00pm尾班車返圖瓦新村的,當時架車未開燈、司機未上,
雖然返新村係唔洗買飛,但如果無佢個句,我應該唔覺得架車係可以搭的。

另外,
係度打算買聽朝既區間車飛,因為聽日會出賈登峪,
所以點樣都要比$50rmb單程的。
不過,個售票處話:「只可以買當日既車費哦。」

咁唯有聽日九點幾買啦,因為九點幾先開。
況且以今日經驗所得,八點半至十點半都係有晨霧的。


返到換乘中心,本身諗住食個米線先,不過見已經七點,
覺得應該要去左喀納斯湖先。

另外就係,係度休息時,同行買野飲,簡左呢支,而佢就飲可樂,
飲完好好飲既青梅綠茶之後,力氣都返晒黎 ^3^ 呢支真係好正!!!


出返去,之後出發去喀納斯湖。


去喀納斯湖碼頭,會經過圖瓦舊村。
好多家訪點,即係比錢入去參觀個d啦。


聽講好多都係翻新的。



呢度既小學,有幾多係度讀完之後,會出去讀中學呢?


睇黎係景點製作中。。

話就話2km,點知行左勁耐。




過左圖瓦舊村就開始行棧道。



原來超貴既喀納斯山莊係呢度。

太陽準備下山了。


喀納斯湖邊,流向喀納斯河。呢個位係接近激流起始點。


呢個碼頭係比人喀納斯遊船的。



因為唔遊船,所以係湖邊周圍行下。



呢個係玩激流既話,橡皮艇會經過呢條軌道由上面放落黎。

因為太陽落山之後無乜光好少影相,加上相機又無乜電,所以影好少湖邊既相。

今日行得太多,而且到有區間車哦,就上車了,好快經過圖瓦舊村,就到換乘中心了。

真係來不匆匆,去就匆匆哦。(誤)


唔洗一陣就到左換乘中心,之後全日無食過野既我,就衝去食米線了。

即管發脹左,
又無肉,又唔抵 (好似$30rmb定$40rmb,明明係香港食到好好味的!!!),
但有野食真係好開心。


食完,係換乘中心附近買左兩支野飲,就去換乘中心坐車上圖瓦新村了。

本身話無車就行上去,好彩有車,因為係坐車個刻發覺真係唔太近,
上山路不突止仲要好黑。XD

話說,今日總共行左35km,應該唔止關島個時31km 50000步了,
當然係好多人眼中係好短既路,但我不嬲唔行路既人黎講真係一種突破了。

所以其實幾開心的。XD (自虐)

9點當然天已黑啦。
返到去,照樣係第二個站落車,然後跟住之前MARK既GPS路線行,
認返自己出黎時既路,到左我地住既地方。

你以為我地可以沖個靚涼,好好訓一覺?
少年,你咁諗就太年輕了。

當我地返到去,打開我地個房門,有班女仔係度。

「咦?我地去錯左?」

再行遠d望一望,「唔係呀?明明係呢度。」
跟住再打開門,「咦?點解咁既?我地d野呢?」

入面既女仔話:「呀,我黎借廁所架,老闆話可以入呢間房」
跟住我地覺得怪怪地。

「借廁所?咁我地d行李呢?」因為間房d行李唔同晒。
之後發現借廁所比佢地既係另一班人。

「下?」之後係個房外邊既台面,見到我地堆行李。

雖然想搵老闆,然而我完全唔記得琴日幾個帶我路既人既樣。
然後我就去左廚房,問話搵老闆,黎左個未見過既女人。

我地話:「啊。。我地租兩晚,點解間房會比左人既?」
佢就問左另外兩個人,望到就認到係琴日分別帶我地路個兩個,
大家都話:「啊。。無同我地講兩晚,以為係一晚,你應該同我地講聲嘛」
我地話:「我地同馬伕講左,因為佢同你講既唔係PTH,所以唔知佢無同你地講…」
老闆娘就話:「啊,馬伕其實同我地一d關係都無…只係認識所以介紹過黎住…」

我心諗咁夜搵唔到地方添…
於是問:「我地可唔可以有個地方訓?我地訓地下都可以啊?」
老闆娘話:「下…訓地下啊……?你有營嗎?不怕冷嗎?」
我地話:「我們可以的!」

之後佢話,其實今日好旺,d房都full晒,
佢地連自己間房都讓左出黎租比人,
不過佢地今日訓廚房,如果我地唔介意既話,都可以訓。
我地當然就唔介意。

呢個時候,廚房煮緊野、出面燒緊肉,所以未可以訓,
佢話一陣搞掂好,執好之後會話比我地知,我地可以係度坐下暖下先。
我地話「好啊,唔該晒你啊。。」

見有時間,就執下d行李,
聽到好多廣東話~~
仲有同出面燒肉既人傾計,借廁所(XD.....萬分感謝),
嗚  T___T。



睇下星星,又入廚房暖下咁,
老闆娘好驚我凍,成日叫我入廚房暖下先。

之後大家食完野,佢地又洗完野,就搬左d床、被比我地。
我地都唔係幾好意思...XD

於是今晚就同老闆娘、同佢個仔一齊係廚房訓,
呀,仲有掛住係度既半隻羊。。。

老闆娘好好,問我地要唔要 開水,要唔要差電,
之後無幾耐,我地就熄燈訓教了。




唔知唔係半夜住係標間既人,有d人覺得太凍,
半夜無啦啦有超強燈光照入黎,因為閂晒窗,而且係磨沙面所以檔到下d光。
所佢地敲門。

我諗起之前禾木村,有人話半夜有人入黎check d係咪港澳台外籍,
要去番三星d住宿到住,即係千幾人仔個d山莊住。

好彩,好快佢地就出聲問:「請問有沒有開水?」
跟住老闆娘醒一醒,喃喃講左句:「半夜怎麼會有開水呢?」
之後訓番唔理佢。

其實都係,呢d地方,唔會整部電熱水煲同你長開keep住有熱水,
一定要開爐煲水,半夜邊度黎有人煲熱水呢。
跟住出面既人見無人理,就走左了。

過左無耐,我又訓了,到下一次醒,就係第二朝了。

- Day10 完-


沒有留言:

發佈留言