2017年9月14日星期四

【中國 新疆甘肅 16d16n】Day6 北疆 布爾津客運站、賈登峪租馬、往禾木方向徒步、半路客棧

Day6:2017年9月14日 星期四
地點:北疆 阿勒泰地區 —— (輕裝徒步賈登峪 往 半路客棧
住宿:半路客棧

到左布爾津客運站大約9點幾10點,
之後就諗辦法點去賈登峪,同時一落車,
就有人問去喀納斯定禾木。

呢個時候,禾木仲係好綠,有諗過好無去完喀納斯先再去禾木。
不過諗諗下,我地徒步既話,應該仲有兩日時間等佢轉色,
於是就跟番原本既諗法,由賈登峪徒步兩日去禾木。

呢個班車一日兩班,就係兩架烏市黎既車到左之後,直接駁佢去景區既兩班車。
回程喀納斯都係兩班,早上10:00am同下午4:00pm。

( * 走個日,問喀納斯景區旅客中心話12:00nn有車,
    Confirm左3次所以唔係聽錯,但就搞到回程中伏MISS車-_-
    因為事實上係10:00am有車,唔係12:00nn。
  不過如果知係早上10:00am有車,景區內9:30am先賣區間車票,車程40m - 1hr,
   無預售,所以都出唔到景區..... )


去喀納斯班車 $35/人。


去禾木班車,$60/人。


車程都係大約3個鐘。


依家係布爾津縣,
去賈登峪/禾木都會經沖乎爾鎮同喀納斯機場(不停站)。

將行李放上車之後,就去售票廳買定回程既車票。

其實呢日未知幾時回程,但怕如果留七日,返到黎無飛,
所以就買定左第七日既飛,如果真係早左返就退票改簽,收10%即係$20/人。

呢日睇塊板,回程得一班車,而且得番13張飛 (只有3張下舖),
但司機話:不用那麼早買,票多得很,不過唔博了。

因為如果返唔到,回程之後個日就去唔到敦煌,
咁果兩張一定要預訂、否則唔可以入場 、於是8月尾就訂左既$400rmb門票就會無左。

(而後來回程係發現有2班回程,同時20:00出發,所以真係多位的。)



買好左之後,再係客運站便利店買左幾支水,然後上車。


開車了,因為好多人話北疆北部既沿途已經係好靚,
於是都幾期待,不過頭一個鐘車程其實我都有發呆:說好的好風景呢。


車上面有個大叔,有同我地傾下計,
佢話佢細佬係廣東做野,所以佢都知少少廣東話,
跟住講笑話時又加插下d廣東話咁。

之後係休息站有人賣哈密瓜,佢就買左黎食,
其實都幾大盒,不過我對哈密瓜一般所以無興趣買。


架東開始上山,景觀開始好d,但對住石山都是唔太大感覺。



大叔不停話好靚好靚,而我就諗,唔會呢d就係沿途絕美風景架可。。
雖然係OK但未去到話靚咁。

大叔話佢黎左3次,但對住石山話好美好美好美,
搞到我對北疆北部既"絕美"風景有點擔心。



上山之後接近沖乎爾鎮,望到d樓只係少少少少少少少少變黃,
心諗:雖然好多植物,幾靚,但是奶野了,好綠。


沖乎爾鎮,好多扮歐洲小鎮既建築。


係呢度既休息站落車,望望d水,由$1.3 - $2 一支既水,變成$5一支。


繼續行。


繼續上山。
心諗:上山就好,海拔高d,應該會黃d掛。


同時,之字型既路我真係幾鐘意,因為睇景係會廣闊好多好多。


上到去,開始見到好多馬、牛、羊。



呢度幾開心,因為佢無帕米爾高原個種:沿途開發中,於是好多爛地、挖地既感覺。
呢度真係一片開始入秋既草原,上面好多動物食草周圍走。


不過呢度時候個山都仲係光禿禿。






沿途都係咁,左右都係,好廣闊既草原景。

之後慢慢,我個邊就變左山景,
另一邊窗睇既就係山谷、山谷下既大平原、同滿滿樹既植被。

(圖片)

再過多無幾耐,我就訓左(嗯),一覺醒來,就到左喀納斯。。。
但……其實我想係賈登峪落車的。


要折返5KM先到賈登峪,但問題係 今日行15KM,咁行埋呢段就20KM,
所以決定去搵下有無得飛的。

結果問得太少人了 ~_~ 問左個開價$40/人到賈登峪,
我話:下我黎都係$35咋有無得平d。
佢話:班車唔同呢d車啦。
雖然我都知,但係5KM (幾分鐘都唔洗就到)咋嘛,2個人即係$80..... -__- 。

(而之後係呢度返布爾津,3個鐘都係$80/人之嘛 -__-)

上左車之後佢好快就到左賈登峪,然後問我地係咪騎馬,
於是就幫我地聯絡個馬伕。


之前上網有睇過,馬伕既馬都要我地比錢,而馬伕本身都要錢,
所以結果係要:租2隻馬、1個馬伕,租2日。
而之後去喀納斯點,就到左禾木先決定。

咁徒步點解要租馬呢,因為唔想重裝徒步,所以將所有野掉晒比隻馬孭住。

如果想慳錢,當然可以將d重既野寄存,唔洗帶住去,睇自己點決擇。
因為好多相機、仲有差電(應該重過晒兩個加埋既其他行裝),
所以都唔係孭係身了。

呢度下晝35度,夜晚就5度,所以衣著要準備充足。


係呢度開單租馬。

跟住有人問香港用咩紙幣,然後問可唔可以同我地換張港紙,
我地話得張$100,佢就話「太大了,有無細面值d」,於是就搵到張$20。

佢問:有無wechat支付。
而我係未開RMB既(之前買車票時諗過開,但懶就無開了,搵左人幫手比),
於是就無。

所以佢都搵番張人民幣比我地。

話說佢地比左落雪既小黑湖相我地睇,我地問:「幾時架?」
佢地話:「琴日」!!!琴日小黑湖落雪!!!


價目表,不過佢唔係好跟個表。有d位會平左、有d位又唔同,應該只係參考。


放番張徒步地圖先。《網上圖片》

睇番地圖,我地徒步既路線係由中心 賈登峪出發,
沿紅色虛線,經布拉勒漢橋(禾木收費站)到半路客棧 住1晚,
之後經三河交叉口,再沿禾木河到禾木村。

寫好單之後,交換wechat,佢話:你向前行就得啦。

心諗1:一陣你唔跟上黎,我地d行裝點算。。
心諗2:其實行邊,唔識路。

因為未知邊條路係起始點,所以行左段路sd左圖問佢係咪咁行,
佢覆向前行就係,過左鐵門有2條馬道,行右邊就得。

點知我只係望到左邊有個鐵門,本身以為係向個邊行。
不過同行望望下,右邊似係馬道多,於是向右行。



而事實證明,同行係岩的,佢個邊有個牌指住係賈登峪起始點。




向前。。。

開始時間係下午一兩點。。。

之前網上睇話,基本上經過一個山頭之後就係平路。
搞到我係咁以為係咪行錯路,但望maps.me又明明係岩。

我只能夠講,頭一個無錯係有個矮山頭,但之後個d唔係平路 -__-
當然話係山路都有d誇張,但叫有上有落咁。







嗚,有電單車外掛。。





上左第一個山丘之後,就見到喀納斯河了。

我第一個反應係:哇,真係好淺藍啊!真係淺藍架!


轉個角就落山。


同條河越黎越近。

但同時心諗:咦個山咁光禿禿既。




幾步路就到左山腰,見到班羊想上山,但見到我行過去就好想掉頭走,
跟住後面有個騎住馬既叫d羊向前。

之後我就企係邊邊位,d羊就行另一邊兜路走,
經過我時就急急腳走左去。



肥羊經過我,上山了。


落到山腳就見到流晒口水的售票亭。


呢個時候馬伕當然已經一早超越左我地,去左前面個客棧嘆。
跟住同我地講:「過橋繼續行啦,我後JOIN」。

OK,當然好,我地就走去河邊。
d水好冰凍又幾清,冰川水~~。



嗯嗯嗯,係水源。


雖然條格有個以寫危橋,不准通過,
但唔過橋就去唔到對面,所以大家都係行呢條橋的。


馬、人都係行呢條格。


雖然已經唔係木橋。。但都叫佢木橋。。


過橋之後,係一小段沿河既平路,幾寫意。


之後開始上山。



嗯,點通過好呢。

不過每個呢d水灘上面,都會有一排大大舊石,
應該係前人鋪黎比之後既人踏住行,
所以隻鞋係唔會入水架~~~~

我就係行右邊個排大石過對面的。


之後一直都係高處望落喀納斯河。


有時候,河道窄d,河水會急d。水聲好好聽啊~~~~



背光既位置,用眼睇會靚好多啦。
不過,真係好綠。。-_- 得個頂頂位係黃。

但都好,起碼知佢係開始緊變黃。


山頭仍是禿禿的,但有山色、河水色、樹色,都幾唔錯呢。

本身我以為今日會去埋三叉口的,怕太陽落山先去到會唔靚,
於是行番正常步速(本身完全係係龜速),
結過好快就到左半路客棧-_________-

心諗:下?到左啦??15km咁短架咩。。
如果早2個鐘出發真係一日去禾木算,慳一日馬錢 -___-

咁岩有兩個重裝徒步既人都到左,佢地話,三叉口係後面啊。
再心諗:早知唔行快!!

今日徒步個景係幾舒服,而且d水真係靚。
不過大家都講到太誇張!!所以我既FF都係好誇張!!!
搞到覺得理想同現實有段差距XD

我會講呢度係靚、係舒服,但未去到個種去左仙境之類既感想。
可能係因為d樹仲係綠吧?
之前睇遊記,5月去既人都唔少,d樹全部都係綠,d人都寫左好多形容詞~_~
唔通係我唔適合睇山水~_~所以無咁大感觸?

抱住好多人話禾木呢段超靚,
不過之後更靚,所以我都好期待之後既路程的。

講番旅程,路上遇到既佢地,
本身想去三叉口露營,但見太陽就落山,
決定問半路客棧比唔比到平台位佢地露營,
因為可以,所以佢地stay係半路客棧度札營了。

太陽一落山,大家聚埋係平台吹水,
同時馬伕未到,所以我地都JOIN埋一齊傾。

其實有4個人係度,不過印象深既有2個,
主要就稱一個做 大師、一個叫 煩惱人啦。

大師:「見唔見山頭有雪?其實4月6月就有,
       但9月平時無,溶晒所以無咁靚架,
        因為琴日呢度落雨,上面就落雪,所以雪山就出現啦」

大師:「夜晚會凍架,你呢條褲一塊布咁薄,有無厚褲架」

跟住我話一陣會換番雪褲XD。

傾左一段時間都唔見馬伕,幾驚佢走左,不過再過多陣佢就黎左,
所以就同老闆講住係度了,
一晚$150/人,計埋係$300,佢比左間房我地住,四人房住兩人。

同包車唔同,係唔洗包馬伕既住宿費的。

同馬伕傾計,佢問我估佢幾歲,原來佢係91年出世,
我「0口0」佢比左張身份證我睇XD 佢係哈薩克族,
話4歲(定9歲?!XD 爭好遠tim)開始就學騎馬,一開始上馬時都係唔知點騎的。


呢度就係半路客棧,其實d野算係咁,真係有種山上生活感覺。

1. 有發電機,所以係有電可以差,不過過左11:00pm就CUT,明天請早。
2. 有水源,來自山泉水(超凍),超清甜(聲稱山體幫手過濾晒既沙石),
     可用黎刷牙、洗手、過濾飲用。
3. 洗手間係老遠既屋仔。
4. 沖涼、洗頭?無的,不過如果洗頭有洗開5度左右既水可以試下既。
5. 雖然應該無暖氣,但房是暖的,唔會半夜凍醒。
6. 有樹/木架,可以晾衫,天氣好乾燥所以勁快乾。

呢個時候已經入黑,係房度差下電之後,有人問我地去唔去食飯。
本身只係打算食乾糧既我地,
諗諗下都可以試下,係手抓飯呢,當然唔係用手拎住食。

$40/碗,幾粒肉,好多蘿蔔,我會叫佢做蘿蔔飯,
其實都幾大碗,但叫左2碗,其實應該1碗就夠。



一路食,大家就一路傾計。

大家講起之前去左邊度,煩惱人去完喀什再過黎,講左喀什好多好野食。
如同網上所講,大家都話「北疆睇景,南疆睇人民」之類。
但同時原來大家係覺得南疆好危險,甚至係個種好想去但唔敢去既地步。
甚至話:有班人好想去南疆,但唔敢去到太入,所以到左庫車就折返…

我同同行都有d驚訝原來佢地係覺得南疆好危險,
甚至係去到呢個程度。

講完喀什,之後大家講自己黎旅行既經歷,
講講下就講到旅行時間既長短,同埋自己生活既煩惱。

大師聽落係以前有返工,後來就開始全職炒股了,
所以佢話佢時間好自由,「多的是」。

至於煩惱人,佢其實係出發前三日先同屋企人講去新疆,
因為之前同屋企人講想去南疆已得到大大既反對。

另外佢就係話今次旅程其實都算係散心之旅,
一路上都諗左好多野。

其實都不外乎係同工作有關,升遷、能力、關係背景既問題,
同時大師話佢可能只係睇到人地既缺點,放大,
無覺得人地有優點,所以好執著覺得自己樣樣都比佢好。

雖然講既野同好多書講既理論都好相似,但其實都有佢既道理,
好多道理其實大家都知,
只係想唔想去相信,同會唔會去實行,往往先係最難既事。

講真,咁易做到,個個都係聖人了。
不過係執迷既時候,都好容易會諗埋一邊。

山中既一日,比市區既人少好多好多,但感覺大家都好CLOSE。
好耐無試過了,聽一大班識左唔係好耐既人講野,坐埋同一台,講到接近深夜。

唔經唔覺就傾到11點,本身話要好早訓既大師結果都係要11點幾先訓XD。

呢度夜晚超正,因為完全無光害,係度睇到人生第一次親眼見到既銀河,
同埋好似去左太空館個d咁,一舉頭,成幅觀星圖出現咁。
有特別光的,有無咁光的,好一大舊的,有散開的。

原來夜晚既天空係咁豐富呢,成個天都係星,
唔係只有一部分有,而真係成個天都係星圖。

睇完星之後,我就好好訓一覺了。
而同行就繼續留係戶外,同幾個人睇星、影星。

-  Day6 完 - 


沒有留言:

發佈留言