2017年9月23日星期六

【中國 新疆甘肅 16d16n】Day15 嘉峪關 長城第一墩、懸壁長城、嘉峪關關城,蘭新高鐵 (嘉峪關南 往 蘭州西)、蘭州 拉麵

Day15:2017年9月23日 星期六
地點:嘉峪關 長城第一墩、懸壁長城、嘉峪關關城
住宿:蘭州華聯賓館


呢一朝起身,已經十一點了,就contact問琴日個司機,決定包1日車。

不過黎左個大叔,應該係琴日個司機d fd。

之後就出發,首先去了長城第一墩。

本身一直以為係佢就係一舊睇唔明的大石頭,黎到覺得幾得意,
尤其係佢個展望台望出去,真係呢一刻先真正明白咩叫易守難攻。


首先睇下地圖,再買再嘉峪關既聯票。
佢驚你用完景區A,唔睇B、C、賣比下個用,所以要對指紋。=_=


過左入口就係東門,等區間車。






區間車來了。


得我地坐。


好快就到了。


落左山洞睇下簡介先。


以前d地下室佈局。


行出玻璃展望台。


望出去,係补連山既冰川水。




當你係嘉峪關一帶坐車,會間唔中見到d城牆,呢d越牆係由古代留傳落黎,
好似上圖咁,左邊係長城第一墩,中間係關城,最右邊一個90度角就會上懸壁長城,
呢三個點就係我地今日會去既地方。


點解叫第一墩呢,因為佢係明長城既西部起點。
佢一年比一年矮,由最初超過十幾米,到依家慢慢風化得番七米。


行落去,去曾經因為有拍過戲而建造既軍營。





有野玩,有d野食。
今日人唔算多,見佢地都無生意咁。




小羊。


橋上,過峽谷中。



條橋係咁,都幾搖下。

呢度唔係比你試膽,因為唔恐怖的,但係考下你對made in china既信心。xP


到對面了。


對面其實無咩野睇,不過可以係度回望番去長城第一墩。



以前d人就係係呢度扎營,水源就係前面呢條河。
以萬里長城包圍住,敵軍想要水源?難過登天哦。

所以呢個峽谷,可以話係一道難以跨越既人工+天然屏障。



上少少斜望番下面。

好荒蕪,當時d人點生活呢。


遠處。


返去了。


其實幾鐘意呢度既景。


繼續過橋。


到對面,入左去兵營兜左圈。


望遠d。

冰川水既水色真係好正。


返返黎第一墩。

好多人覺得嘉峪關關城先係最緊要,但
我反而覺得嘉峪關三個歷史重點黎講,
呢度既景係最正哦。

可能因為有峽谷、有河流啦。



係東門入,不過我地係北門走。


到出口了,見番個司機,就出發去下個地點。
司機表示:「岩岩返市區食左個午餐,呵呵。」


去懸壁長城,見到軍車。

諗諗下,今年去個幾次旅行都見到軍車係馬路一大排咁行,
之前兩次就係關島同埋朝鮮,今次就呢度。



佢地係長城之間個位入左去。




無錯,嘉峪關坐車真係間唔中就會見到明城牆。xD
如頭先講解,由第一墩、到關城、到懸壁長城。

橙色係長城既長概形狀,大約係咁,唔係exactly係呢個位置。
最緊要係,佢一邊連住山、一邊連住水,中間就係關城。

到左懸壁長城,因為要上山,而且幾斜,所以係度食個午餐先。
(是日第一餐XD)


蛋炒飯。正,幾好食。


好有香港茶幾feel,講緊個價錢。。


呢個叫面皮,勁多、但好咸,OK難食,不過好飽肚。


用番呢張飛入場。


睇個地圖先。


有兩邊,去左水門先,近近地。



無乜特別,可能唔識睇。



呢度有另一條懸壁長城。


不過我地行呢條。

右邊係停車場,聽到廣東話 (應該係廣東人)講:
「哇,我都行左北京長城啦,洗乜行呢個姐,你睇d人行得幾辛苦?」

不過我就咁諗:就算行過長城,都可以當行下山,
反正睇既景都唔同,行得高都係想望得遠之嘛。

而且叫得懸壁,就斜度大d,
又可以feel少少以前d人行既時候大約係點、佢有幾斜咁。



長城兩邊,見到人工既「絲路」雕塑。



佢d級都幾大同窄,而且呢度好乾同熱,所以比起北京個條辛苦。


景觀一般,泥石居多。



望到有棧道,係到上面之後回程既路呢。


一路向上。



上去個台。


發覺仲有得上。


再上再上。


再望望落山既路。


過埋呢個門,就係懸壁長城最高點了。


望一望落山既路,其實係好矮咋,點解比起香港行,辛苦咁多架。


有好多證明書、證明金牌、情侶鎖買。


好多人直接係度留名。


望番落去。


落番個台下面。


開始棧道段。


勁多鎖。


落山了。

周圍光禿禿,無乜景睇,條長城都唔算好靚,但行個時個感覺幾得意。



繼續落山。


落到底,見番頭先望既「絲路」野。



仲有個牌。


望番上去。
明明好似好短、好易行咁。


水門。

司機:
「哇,你地係度留得太耐了,黎緊關城先係重點!得番好少時間睇咋!」
咁咁咁,要食野 + 行山,耐左…無計啦XD

因為我地同司機講,我地5點幾要去 嘉峪關南站 ,要搭高鐵,所以佢仲緊張過我地。

話說包車期間,司機間唔中會入市區接下JOB,
所以我地車上面既行李好快就搬左去後面既車尾箱。


黎到嘉峪關關城,三點幾四點了XD。


但感覺好似好大咁。


因為一開始,會首先經過個公園。

得閒既人可以租架食水勁深既貴單車係度環湖兜一個圈。


而我地無環湖,直接行去關城門口,入關了。


入到去。

你話「哇」個種感覺其實就無乜,但唔知點解個感覺好得意,
佢係一個城牆圍住個城,城入面又唔可以話係古城feel,
因為你知呢度無好多小食店、住宿之類,但呢度又有d表演、紀念品睇,
但又未去到故宮個種只有參觀既感覺。

嗯,有d RPG去到一個鎮既時候,係個鎮上面周圍行既感覺XD (成日係度RPG =_=)

一種城鎮感覺,但又唔是古城感覺,嗯,好啦,我1999了。
不過我覺得呢度個感覺係幾獨特,淡淡地既幾有趣味咁。





有好多唔同既門,關城每個門都係一層既保護。


同行買左張POSTCARD,依家好多都逼人要一SET買,
結果呢個散裝一張咁買,就要超超超超超貴。


好啦,我一拎上手,就整花左個印。

同行個樣即刻係:「 :D ............. 」




依家先貼個地圖出黎添,個景區真係算幾大啊。



呢度可以上城牆。


左邊係貼近以前既路,主要係比馬行的。
亦都係當敵人跑上去時,就會有士兵係上面放有尖刺既滾筒,
LOOK LOOK LOOK LOOK 落去,唔比佢地上去。


係城牆望落關城內。



關城幾有感覺。

位於當年/依家都好,邊境既城,往往都會比人一種特別dd既感覺。





兵營、表演、市集仔。


望向遠處荒原。


城門。


明長城,通向第一墩既方向。



出關、進關既門。


城樓。


左邊一道門,右邊又一道門。



仲有點都要自讚下既事蹟。

當年建造關城,設計者表示要 n樣材料,
由於佢計算得好精準,最後建完,只係淨番一塊磚,
於是就放左係度了。

又有另一說係建完之後,佢放左舊石係度,
話係風水野,唔比人掂佢,所以就一直都放係度了。

當然,呢舊磚,我相信已經唔係最初個舊。



落番城牆下。


出關了。


大鄉里出城記了。


回望。


已被趕出關外。




真係幾唔錯的。


行路返去出口。


出口同頭先入口又係唔同的,司機就出到去就話佢知我地係邊個位走。



我地話係長城博物館附近,佢就叫我地行出去。


出到黎了,見到有$1巴士返市區。
呢架車只行關城線,另外兩個景區係無巴士直達哦 (更新至2017年9月)。

入市區條大直路,有人上車,係近嘉峪關火車站落,佢比司機$7.2。
好搞笑,明明包緊車,變左 泥鯭的,不過唔緊要,都幾得意 XD

開始慢慢出市區外。

經過d偏僻小路 (完全唔覺得係去高鐵站既路..),就到左嘉峪關南站了。


敦煌黎個陣唔係坐高鐵,係坐火車,所以個陣係嘉峪關站落 (近市區)。

而高鐵站,叫嘉峪關南站,係比較遠離市區的。
今次我地都係第一次黎到。



又係呢d。


呢度近敦煌,所以都好多同敦煌有關既元素,XD。

買飛個陣,本身想買埋 蘭州西>蘭州,
本身話買第二個站始發既火車 每張要加$5手續費。

結果原來我地買個張車飛會23:15到蘭州西,所以無晒火車去蘭州XD
於是我地就決定到左蘭州西再諗點算,搵下有無公車,最多咪飛的。


候車廳。


檢票。


今次係搭到終點,蘭州西站!我地係18:42呢班。


又係要坐四粒鐘呀呀呀呀。





因為係中停站,所以架車未到,又係要準備定上車了。



入站了。


呢個站上既時候,無乜人。

兩個鐘後,到左張掖西站,就有一班旅行團上左車,坐我地附近。

再過左陣,就有個自稱「列車文化推廣員」黎左,
然後就話要充實大家既列車上體驗,
開始d旅行團SALES既口吻出晒黎XD。

佢就話,等廣播完左,再同大家講下故事。


之後就講起高鐵車票上面既QR Code千祈唔好亂咁放上網,
亦都唔好一出閘就掉,因為好多人會係你張票度拎到你好多個人資料,
然後就打電話黎詐騙 / 冒充。

之後就開始拎左三本紀念車票出黎,呢隻車票係火車/高鐵以往既站台票。
其實幾靚的,如果高鐵既車身色彩靚d,我覺得我會買的。

站台票係咩黎既呢,首先就係以前有d人,要坐長途火車離鄉別井,
d親友想送佢走,就會買張「站台票」,一齊入閘,直到佢檢票上車。

依家已經無晒、無得賣了,所以佢就SHOW d站台票比我地睇。

有「北京、拉薩」既站台票,其中有當年建造最艱難既高原隧道。
另外就係和諧號乘搭人次達1000萬時整既一套紀念站台票。
最後就係唔記得左,嗯。

其他既站台票欣賞:

幾鐘意圖鑑類既,所以影低左和諧號呢一SET。




$105rmb一套,講真,佢放得真係幾靚啊。同朝鮮d郵票POSTER集都叫做有得揮。
不過本身和諧號白色底藍色線唔是太線咁... ( ._. )""


到左夜晚十一點三,就到左蘭州西。
但我地住既地方係蘭州火車站,唔係蘭州西,所以要轉架巴士。

由高鐵站去公車站期間,要經過停車場、同埋上樓梯,
期間會勁多人問你坐唔坐佢d車,如果真係想坐班車,
可以唔理佢地 ._.。

蘭州西站 往 蘭州站,1號車,全程 $1,車程大約30mins。
仲平左 *V*

蘭州西站 往 蘭州站 係班車,尾班去到00:00都有,
所以尾班高鐵都趕到 ^   ^!


因為蘭州華聯賓館係正火車站對面,所以一落車行幾步就到了。


checkin。


之後都十二點幾,出門搵野食。
一定要食到蘭州拉麵!!


入左呢間,叫全味德。(唔係北京間全聚德,xP)


餐牌,叫左一個傳統、一個紅燒,$8 VS $26,有咩分別呢?
最後發現係,$26肉多d、大舊d,其他一樣。

所以,貴係貴係大大舊肉度啦。
睇你想食麵定想食肉黎簡要邊隻啦。

同行表示:$8可以食3碗,都平過你1碗。
嗯,黑洞胃。



呢個係我個碗 ~ 好味 ~~~

食完之後返去,嗚,我發覺我既旅程已經係尾聲了。
聽朝要好早起身...............

-  Day15 完 -



沒有留言:

發佈留言