2017年9月16日星期六

【中國 新疆甘肅 16d16n】Day8 北疆 禾木觀景台、騎馬 往 小黑湖

Day8:2017年9月16日 星期六
地點:北疆 阿勒泰地區 —— (騎馬) 禾木村 往 小黑湖
住宿:小黑湖毯房

朝早懶懶閒,同行出左去影坎煙,
到自己想郁既時候搵唔到同行,所以就走左上禾木觀景台。


大大粒蒲公英。


早起的馬兒有草吃 (雖然遲起都有。)


呢個時間都好多人,不過係落山


坎煙已止,但仲彌漫住坎煙


後面是咁的,呢度色彩豐富d,如果山下都是咁就好了。



河邊。


幾長的,所以當初睇雜誌,佢張相係連住兩板紙。
但唔ZOOM近睇 / 用眼睇,感覺上有大大條流水、依山而建個d古城靚d。

寫既時候都已經10月3,有去睇禾本既TAG,發覺現實既金秋入面,
即是白樺樹完朱變金,松樹都是綠的。
再睇番雜誌張圖,松樹變金(啡?)時,白樺樹基本上就只有樹枝了。
所以,佢既最靚時期究竟係幾時呢?

或者要去只有白樺樹既地方,先感受到真正純金秋吧。
嗯?可能是內蒙?要諗諗了。


開始散走。


觀景台棧道。


得番好少人。


呢個時候10點左右了。




大家都起身了。






估唔到一來一回就用左個半鐘,返到黎時要出發了。

經過禾木村村口,馬伕話循例要買騎馬保險,
佢同我地講:「一陣佢地問,你地話騎一日就得了。」咁即係其實不如你唔好買 -_-

入到去,比張港澳通行證佢,佢地話唔係中國居民二代身份證,無得買。
都幾好,自己都無乜所謂,因為本身有買旅保,有包騎馬。

另外門口有個價目表。

有合理懷疑如果唔係跟依家呢個馬伕,無二代身份證可能無得騎。


出發時頭半段路都係去禾木觀景台既路,之後就會係分叉口向第二條路行。


可能未食野,頭先又上落左禾木觀景台一次,
今次行上山好快就想飲水、食野、休息。



呢段路回望禾木村。


好似無琴日咁禿,難度是角度問題?


望番過黎山上,又係禿禿的。


上馬了。


上馬再望禾木村。


好遠了,要講BYEBYE啦。



**** **** ****

題外話:

係 布爾津 前往 賈登峪 既班車上,
遇到有個人,黎過呢一帶三次,
佢係好鐘意村落個d,佢覺得禾木超超超超靚、
亦都覺得我地(港、澳、台、外國人)去唔到既白哈巴好舒服,
佢話:「喀納斯去1次就夠啦,但禾木、白哈巴可以黎好多好多次」
所以有d地方,對於有d人黎講真係好正。
又或者另一個角度,有d地方,即使對我黎講好正,但只要去一次就夠。
而有d地方,未必好震撼,但係會可以一去再去,慢慢細味,
每次都可能咬到唔同既味道出來。

但是如果想係北疆住得好,個價係不敢恭維的,
所以我應該不會一去再去,去細味。。
或者所謂既「退休後去世外桃源避世」一d都唔適合我,
我始終都係一個城市人。。
(我真係會好想好想好想好想有好既浴室設備。。
雖然呢度既風景真係好唔錯,直情比好多人稱為「仙鏡」,
但返到城市個日,我係可以叫做幾開心,反而覺得係天堂。。)

**** **** ****



如果條河係村中間,會靚d,但依家係村口,就無乜特別。
如果我係個畫家,一定不留餘力,畫條彎彎曲曲既大河係村既中間。


呢日會由1300m海拔,上到2600m海拔,
路程係15km,所以唔少既路都係懸崖黎。


一直睇BLOG,d人都話騎馬會騎到好攰、好酸、寧願落馬行都唔想騎係馬度。
所以呢日上馬,係有d心情複雜。


初初係馬背上,覺得都幾輕鬆。
不過個陣ZIP腳踏位時,佢好似轉左一圈,搞到我feel到隻腳要r入去咁,唔係好舒服。
後來我再穿過隻腳就好d了。


呢日其實有好多機會可以影相,但係。。

我張卡係呢個時候唔爭氣,
搞到要del相先影到,del相又要用雙手,隻馬上崖又唔可以唔捉緊,
加上當時陽光又猛唔係好睇到MON,

結果無乜刪相,同時等於無得點影相。




仲有,d馬好鐘意飲水,當然唔會唔比佢飲啦,
但馬伕就好鐘意叫我地拉起佢個頭叫佢繼續行,
又要我地要「砸肚子」。

........ 喂啊,比佢飲下水唔得咩。


一路上既馬道都其實係碎石路咁製,而且仲要係上斜,
馬蹄鐵唔係膠係鐵,抓地力當然唔夠鞋好,
結果d馬間唔中跣下腳,你都咪話唔驚。XD




慢慢上,d樹色再有d變化。


雖然騎馬不太寫意,但風景都是幾寫意的。


有山、有樹、有河,夫復何求?

呢日騎馬既途中,
望到太陽照落色彩繽紛既樹上,衷心講左句「哇,真係靚架喎!!!」

之前睇遊記,好多有由禾木去喀納斯既人,都話沿途風景比賈登峪去禾木好,
自己未去時一直都有懷疑,因為睇相個個都係影小黑湖,
好似風景得小黑湖咁,又無乜沿途既相睇,
反而顧賈登峪去禾木大家就影左唔少相。

到呢刻我發覺,係因為上山,大家都顧住留力去行,所以都唔影相,
但如親眼所見,呢段路風景的確係比前兩日更靚。

(以下略,要搵搵相先..)

- 張卡無位,於是唔係影到好多相。
- 隻馬適合跟人行,唔適合自己行,但佢又間唔中越線玩超前,無啦啦唔知點解我變左帶隊,做最前,但行到一堆石仔既分叉路,有時見到盡頭係無路就會拉佢行第二度,但有次前面全是石路,結果搞到行左去崖邊,仲要係流動既溪水,同時都係瀑布黎,d石係斜落去d水度。。同時隻馬馬唔聽話,想飲水,就想行落流動緊既溪水度飲水。。我又拉唔返佢走,結果要馬伕拉番走佢。
- 上其中一個崖時,隻馬係之字路轉彎位甩腳,成個人傾後少少。馬伕話:「安全第一」,於是我落馬行上去,佢就帶隻馬上左個段之字路。由於馬係行之字,人係可以一字直上,相信其實如果唔係孭住野上山係幾好既選擇啊。。我開始覺得自己要做多d負重運動。。
- 上到某一個位之後,就有得食下野飲下野,都係羊奶、開水,唔洗錢。大家都停低休息。之後同行決定徒步一段路,佢表示徒步輕鬆好多。
- 由於佢係徒步,於是佢會行先,之後我同馬伕後追。馬伕勁驚同行走失,係咁問「知唔知佢向邊行?」我瘋狂指住山上佢又唔信。我話「佢唔會行錯架喎。」佢又唔信。我直情話佢有地圖,佢都唔信。之後行過一間屋仔,又問人見唔見有個人行過。之後又專登跑前望,見唔到又返返黎。最後我指住山上面話:「佢咪係度囉」黑色果個係咪佢,佢先正常番d。
- 之後完左瘋狂上崖段,就開始慢慢上山段。轉過一個又一個山頭,馬伕都話「就到啦」,結果再轉多兩個山頭都未見有湖。一路諗:「會唔會轉過個山,就見到好大個湖呢」之類既ff。
- ff既時候,當然係陽光普照啦,咁就諗一陣應該會好寫意坐係草地上面睇小黑湖。結果最後上山段無啦啦超凍,涼浸浸既風吹過黎,結果我就完全打消左「寫意睇湖」既ff。
- 到左,落地,問左一晚毯房幾錢之後,由於之前孭住背囊,膊頭開始酸之外,仲因為凍,所以好想快d入毯房。呢個念頭一出,就衝左入通鋪度,鋪一鋪個位、再蓋兩張被。明明應該好暖,但唔知點解d凍既感覺係由心入面出黎,個陣係度諗:「如果呢個時候病,我今晚點算好、聽日走又點算好呢。」同時又心諗:「唔係就到目的地先黎病掛」。乜都唔理了,訓一覺先,可能只係冷親啦。
- 聽到貓叫,有隻好靚既貓走左入黎。又可能見到張被暖,就痴左埋黎一齊訓,而我都唔敢郁醒佢,所以都係張被入面暖住同埋準備訓一覺。
- 因為呢度都有四五個人,到步之後大家都會好似半路客棧咁吹水。同行話同到步既人一齊去小黑湖,問我去唔去,唔知點解覺得好凍既我就好唔想郁,想係度休息下,所以就唔去了。之後同行問食唔食飯,我覺得如果有暖野落肚應該會好d,所以話「好啊好啊」,因為會今晚先煮,所以到時再叫醒我。
- 就咁樣,我決定蓋多層被訓,而當我再次起身時,就係食飯時間了。
- 好好彩,一教訓醒,我變到.... 超級熱,但又完全無流汗,係熱到我係毯房外 可能得三四度 我都可以仲覺得自己係熱的。當我想去廁所時都係覺得熱的。到我入去飯堂既毯房 個度開住火爐,我係諗:「咁樣會唔會降唔到溫,我有d熱,想出毯房涼一涼先」。。。
- 因為太熱,所以個陣心跳得有點快,唔敢食野食太快。一開始都係慢慢食。去到慢慢個身體開始降溫,就有番食慾食多左。
- 食飯係係一張台仔圍住食,有一個人好勁,成日周圍徒步、又係去好多旅行個d,佢係用好短時間可以行好長途既人黎,但佢話佢同佢既朋友比起黎,只係「新手」。另外就係,黎到呢度,感覺到。。黎得既人好似都好得閒、好多假期、好多時間 (除左我) 咁。但係佢地既旅遊經歷都係好豐富、同時好得意,見識又好似好廣咁,可以分享到好多野,又講到歷史、地理、人文、食物咁,雖然唔知係咪準確,但好有自己既一套見解。好多都係黎左好多日,即使係二十日既旅行,對佢地黎講好似只係一個好細個數字。
- 食完飯,飲完暖水,又到左完全無燈光既時間,但由於出面係凍既,所以係出面留唔到好耐。我開始諗,頭先好熱個陣應該留低睇耐d星星。
- 今晚依然係萬里無雲,一望上天就好似睇住以前上網睇個d星圖咁,唔係相機影出黎個種,而係有星團、又有好似霧既星雲個種感覺既野、仲有就係再次親眼見到條成銀河。。呢度既光度同上次係半路客棧既山中一樣,我諗我呢一世應該無幾可見到咁闊 咁清 既天空、仲要係0光害個隻(直情係無電呀)。
- 我都唔係睇左好耐星,就入番去訓教既毯房。然後因為岩岩訓醒,所以都幾精神,同d人傾下計,呢度d人會交換wechat。因為同行相機設備太豐富,所以呢度既人都問佢可唔可以sd d相比佢地XD
- 黎到新疆,聽到佢地最多講既係喀什,從佢地既口吻聽到佢地真係覺得南疆係個好危險既地方,同時都係比較怕維族人咁。有一個人,佢同我講維族人並唔係唔好,但出事時,睇佢地既族種的確係維族人,令佢地對維族既人感到有點不安全感。
- 另外就係,有個8月尾玩到依家既女仔,都係去左南疆,而且時間比我地當然長得多,佢去左被稱為中國最美公路既「獨庫公路」,佢既形容係「太美了」。獨庫公路係指由北疆「獨山子」經天山到南疆「庫車」既一條公路。呢位女仔話,其實「獨山子」去「那拉提」既路係靚,但由「那拉提」去「庫車」一段先係精華,所以如果無時間,可以「那拉提」去「庫車」。又係上雪山再落山既路,有機會都想去啊。如果有下次,我會簡6月去,因為秋天已經看過了,對於從來無真秋天既香港人黎講,無錯真係獨特既。但今年去旅行既時間係四月頭、九月中,山頭、草地周圍都係啡啡的,好似有點荒涼。話唔定係春末、初夏時,綠油油既大草原、未完全溶化既雪山都好靚好靚、別有一番風味呢。
- 傾到咁上下,大家都鋪被訓了,因為呢度最少有15 SET既被鋪,而我地只有五六個人(有d人係其他毯房 / 遠少少既木屋仔),所以大家都可以拎兩張被黎蓋,會更加暖呢。

**資訊:烏魯木齊碾子溝長途客運站有長途巴士去獨山子,不過到左之後,要搵單程去庫車既話就唔知了。。因為無去,如果有資訊可以同我講聲啊XD

- Day8 完 -

沒有留言:

發佈留言