2017年9月17日星期日

【中國 新疆甘肅 16d16n】Day9 北疆 小黑湖、騎馬到喀納斯

Day9:2017年9月17日 星期日
地點:北疆 阿勒泰地區 —— (騎馬) 小黑湖 往 喀納斯
住宿:喀納斯圖瓦新村 某不知名山莊

今日大家都比預期遲好多起身,但其實唔代表訓得好好。
當一個人起身執野既時候,其他人都陸陸續續咁醒。

起身,用支洗髮噴霧噴噴個頭,
又再噴下防曬,之後就咬下香口膠。

由8月開始玩南疆到北疆果個女仔話「你們冷嗎?」

大家都蓋左2張床鋪,2張面被,而且著住羽祴黎訓,
所以都還算幾好,不過岩岩訓醒,自身感覺都會偏向少少凍。

朝早,佢地問我地食唔食早餐,
係羊奶同埋公仔麵,我地話唔了。

坐多陣暖暖個身,就出去睇下風景,
雖然太陽都出左黎,但都仲有d涼,
琴日一到小黑湖即刻走左入去毯房,
今日總算可以慢慢咁睇真d個湖。

佢同想像中一樣,唔算好大,
可能係事實上佢都係大,但因為佢遠,所以就望落細掛。

終於換了SD卡,只不過……今次,相機唔記得差電。





琴日我走入毯房訓教時,痴住我訓個隻貓。


我訓個間房。


大通鋪。


開左窗。


騎馬走了,就如所見,毯房是一大片荒原中的一點白。

馬伕今晚要返禾木,聽日再帶另一班人,今日既佢顯得心急。
另外就係,佢今日依然係行,話仲搵唔到馬。

同埋,馬伕係咁話行馬道。。。你講!前面邊有馬道!!

跟住住指住山上面既人,話:「你睇,呢度咪馬道,睇唔睇到」
我忍唔住講:「山上面條路梗係睇到啦,但前面邊有路呀。」

結果,行到中途先見到條馬道。

佢:「睇唔睇到呀?呢條就是馬道啦~~」
我心諗:「係右邊通向左邊既,我地插入去係直角黎,哥哥你行緊捷徑喎」


明明前面d路係咁樣,邊有馬道。。


周不時會見到一大群牛羊。


海拔較高,睇的樹都黃d。



有雪山陪住。


仲有河流。

有次過河,無石仔比人行,於是馬伕就用我隻馬過河。
好彩條河短,如果唔係我應該失足。XD


一大片綠綠黃黃既樹。




好多樹林 陪住你走。


一直都係慢慢下坡。


d葉甩得7788的樹。


間唔中會有休息站,全程無記錯就有兩個,比人去坐下,食下野。

記得聽到廣東話,問佢係邊度,原來係江門既。


一路行,沿途都係大大片荒原。

有時一大片金黃、有時就黃綠夾雜咁,幾寫意。




馬伕問我地搵到住宿未,我地話未。

佢就話可以同佢朋友聯絡,就叫我地過去。
本身話一晚標間580rmb,我地話諗諗先,過多陣就話480rmb。

雖然其實都係好貴,
但一黎聽過話依家景區內好多都唔受港澳台外賓,
靚個d、過三星就成千幾。。
二黎就係都費時周圍搵了,所以就OK了。



黎到呢度只係兩三點,其實仲要落左山(30-60mins)先到喀納斯,
但馬伕就叫我地係呢度落馬,
要自己帶埋d行裝行落山,而佢朋友就會係山下接我地。

望住遠遠既新圖瓦村,而明明條路線目的地係景區,
於是同佢講左一輪之後,佢就放番我地行裝上馬,我地就行落去。


行緊落山。



前面係圖瓦新村,即係我地黎緊住既地方。



喀納斯湖,又可以見番呢隻色既水啦。。。



而道門係無關既。


有呢d路,代表離終點不遠矣。


一落到山,就有個女人黎接我地,跟住坐佢既電單車到左換乘中心。

經過郵局,買左堆1 set POSTCARD + 郵票。
再上區間車(往圖瓦新村係免費的),係第二個站落(圖瓦新村有幾個上落客站),
之後就再會遇到另外一個男人,接我地入去住既地方。

話說,呢度d標準間,個廁所係踎廁,雖然都算係乾淨掛,
沖涼設備都OK,不過$480rmb真係唔抵既,但無辦法啦,
想住景區入面,唯有係要咁樣的了,XD。

因為諗住馬伕已經講好左價錢同日數,
而且感覺又語言不通 (佢地笑住做d「請、慢慢」既動作,但又無講野),
所以我地就無同佢地講d乜,亦無DOUBLE CONFIRM,
於是第二晚就出事了,XD,遲d講。

呢日有好多時間,但唔知點解好唔想郁,
而且諗住聽日有全日、大把時間,所以都無乜點出去,
就算有都係圖瓦新村,住宿對出既草地行下。

今晚終於有時間,寫POSTCARD啦。

- DAY9 完 -


沒有留言:

發佈留言