2017年9月15日星期五

【中國 新疆甘肅 16d16n】Day7 北疆 半路客棧、兩河相匯、禾木白樺林、禾木橋、禾木村

Day7:2017年9月15日 星期五
地點:北疆 阿勒泰地區 —— (輕裝徒步) 半路客棧 往 禾木村
住宿:禾木某不知名山莊

琴晚馬伕話不如6:30am出發,我地O左嘴。
跟住原來佢係講緊新疆時間,所以同我地改口講番北京時間8:30am。

雖然都好早,不過因為琴晚都算早訓,所以起身之後都未話好想繼續訓。
而且相對琴日,今日d葉有黃少少少少少。

而且一起身,面前係一大大舊晨霧!!



不過本身都係出到去兜兩兜圈,刷個牙。
到我的起心肝,拎部相機行出去個下,
太陽都出黎了,所以個霧無當時睇咁大舊。


傾多陣計,就再散多d。


呢個時候,大部份人都食左早餐飲左羊奶,
煩惱人同佢朋友兩個首先出發,大師就唔趕,諗住hea多陣先出發。

而馬伕食下早餐咁,最後hea到10點左右出發。





雖然無路去三叉口,但破矮林4分鐘左右之後就到左涼亭,
涼亭開始就有棧道,好快就到三叉口了~~

無錯,點解得兩叉呢,
因為我技術問題左下影唔到。



返返轉頭。




馬伕無啦啦兜返轉頭,話係馬道見唔到我地,以為我地迷路。

其實我地有maps.me。。




又係過河時間。












又有過河時間,大石既路好明顯。

不過每踩一塊都要睇下係咪實,佢有時有一兩舊會鬆鬆地。


馬飲水。


過完林,就係比較闊既景。





越接近目的地,色彩越來越多。



有時我都唔知應該叫佢青綠定青黃了。

今日只有10km,所以都係龜速行,不過都大約三點就到左。
馬伕問:「你地搵左住未?」我地話未,於是佢就帶我地去一間山莊住。
床位100/人。

另外就係,因為完左兩日徒步,依之前想法,黎緊兩日就騎馬。
佢問我地之後會留一日禾木定直接出發。
禾木村好細,所以我地都唔STAY多日了。
佢話如果直接出發,佢就要班多隻馬返黎。
我地就話OK。

佢首先到住宿個邊,我就話會係度影相,玩夠就落山。
我地就留係山上玩到夕陽時間,
馬伕間唔中wechat問我地落村未,於是要間唔中覆佢未未未。

其實我唔想玩緊個陣都要顧住覆MSG既感覺啊啊啊,
好似覆佢未就阻住人,但又唔想自己要好急住走個種feel咁,
但更加唔想唔覆搞到無黎交帶咁啊啊啊啊啊。

之後主角出場,唔想呃人,
先出張理想與現實圖。-______________________-


可能下晝三點,第一眼唔係望夕陽時間,
仲要咁光禿禿,所以個樣就係咁樣:「下?=口=」

如果要照騙,即使仲係青綠,
cut走上下,留個中間好多樹個PART都OK,可以扮隱世小村。
但因為太「震撼」,一定唔可以出ZOOM圖,要出張廣d既圖。

我地係呢度,坐係舊石度,思考左應該有二十分鐘人生,
呆左係度,到清醒番先話不如周圍行下,上高d再望落黎。

其實,先唔講佢係綠色、青色定乜色。

(( 呢樣係我地早左,而係喀納斯識左兩個女仔,佢地去到9月22號黎到,都話未黃。。
但一直係想避開十一黃金周,因為前幾年每篇講十一去既遊記都講到好逼、
等區間單程要排隊第4個鐘先走到、被形容做「惡夢」之類。))

而係因為當初上網睇個個人影禾木,都係影到禾木村係林中,
好隱世小村既感覺。

然後當我上山望到。。。

嗯。。。

咦。。。

完美照騙。。。

心諗:做乜事。

點解係光禿禿既山中間,咁岩d樹圍住條河,
所以個一帶特別多樹。。

而遠睇,係光禿禿的。。。

嗯,即係就算佢彩虹色,我都應該會話樹靚,而唔係林中既禾木村靚。。。
唔係話唔靚,只係覺得其實好多村都係咁。。。

所以「中國最美村落」、「神的自留地」,嗯。。。

其實,如果公道d講,好多古城都靚過佢。。。哈哈。。。

好啦,都可能係高處睇唔覺,不過入村後,個感覺係幾舒服既。。

(不過當然,是非常宰遊客的地方。。。)



暫時唔落村,繼續往山上走。






落番山了,開始走入禾木村。
由於係徒步,所以唔會係景區大門口入,而係其實已經入左景區了。


河流。


有人係度札營,幾寫意,其實真係幾唔錯。
話唔定好過住木屋。



黃昏時,同頭先相比,條村既感覺都靚左。
對呢個景象,都有興奮左一段時間。





白樺林早d黃,加埋夕陽打燈,好正 ^ ^



見到呢個景象,對於下晝個(=口=)既感覺消除左大半。
不過覺得呢度同蒲甘差唔多,係中午、下晝唔適宜黎既地方,
唯有夕陽呢個短暫既瞬間,先實現到佢個種味道。


終於,入村了。

係度逛逛之後,同馬伕會合,第一次見馬伕揸電單車,
帶我地去佢聯絡左既屋主度,個陣佢換緊馬蹄鐵,於是都同時可以睇個更換過程。
不過唔係留左好耐,就出發去住個度了。






居民開始煮晚餐,於是坎煙慢慢升起。




落到黎,就算無夕陽,周圍既樹都好似比係山上望落去黃。




不過有d位都係好綠XD。


光禿禿 -_-。

仲有好多棄置既廁所係地下。


到左我地間房門口,雖然係床位,不過三人單,所以都係變左完全自己間房。

廁所係共用MOU廁,所以都唔多想去。
另外浴室好有d似桑拿房,d水又夠熱,呢樣就幾舒服。

放低d野之後,就出去繼續行下。


有d山莊幾靚,會種下花果。



上「上村」。

其實應該無上村呢回事,只不過禾木村佢前面同後面既高度唔同,
後面要上一上少少坡先到,所以我就當佢分開左上同下村啦。


下村,近景區大門,比較多野食、餐館、紀念品店。
上村,比較多住宿,同時比較多細細間既「超市」。


好快就入黑了,呢度既光害當然比半路客棧多,
但望天都有唔少星。

不過銀河既位置就偏左去,所以無係半路客棧個陣咁係正頭頂,
只係得半條,而且無個陣咁明顯。

入夜開始涼,又匿入房度hea,最緊要係相機電話差電、同埋食乾糧。

- Day7完  -

沒有留言:

發佈留言