2017年9月21日星期四

【中國 新疆甘肅 16d16n】Day13 蘭新高鐵 (吐魯番北 往 柳園南)、敦煌 鳴沙山月牙泉

Day13:2017年9月21日 星期四
地點:敦煌 鳴沙山月牙泉
住宿:葛老大客棧

今日無得訓到自然醒,不過比預期早左少少醒。


一起身,望一望窗外面。唔知發生咩事??


不過checkout之後,呢堆野都好似散走晒,咁就係大路截的士,去返吐魯番北站。


呢個就係站牌了,今日最後一班去蘭州西係12:56,
亦都係最後一班去柳園 (我地目的地)既動車。

而我地係坐10:38呢班車~~~。


係度見到,有架Z車去深圳,全線車程要49個鐘。


開始檢票,檢完票,就入去了。
終!於!準!備!同!新!疆!講!再!見!了!
點解咁興奮呢,因為新疆既安檢真係好煩。。XD

有時諗,如果有日自己住既地方搞成咁要下下都出入安檢,真係好慘。。


因為唔係總站,而且佢停係度既時間只係3分鐘,所以落到月台架動車係未到。
而當佢到左,請盡快上車。XD




上車了,今次唔係《西部高鐵——敦煌之星》個架車。


沿途都係沙沙沙沙沙沙沙沙沙,唔靚的沙。


沙漠、沙漠、沙漠、沙漠、沙漠、沙漠、係好廣闊但唔太靚XDDD


開始近鄯善北站 (鄯善國:漢時西域諸國之一,原名樓蘭),
當然我地只係奶邊,古時既樓蘭城係南好多好多既位置。

(**另外諗起古劍奇譚2去過既樓蘭!!** )

火焰山山脈就係呢度附近,蘭新高鐵段係會經過架,
當然唔係講緊經過個火焰山景區啦,只係經過佢既山脈。


之後仲會見到起碼幾十公里(??)既「魔鬼城」狀既地貌。


間唔中經過大既山石,會入隧道。

講真,之前青藏鐵路起係高原已經好勁。
而建呢個蘭新高鐵,同樣又真係覺得幾勁,哈哈。


餓餓地,食左最後幾包的乾糧。


坐左三個幾四個鐘,終於到左柳園南啦!
不過唔好以為到左今日既目的地喎,因為要坐多兩個鐘既班車.......


睇番地圖。
> 灰色虛線係省界
> 紅色線係岩岩坐左4粒鐘左右 既 蘭新高鐵部份線段
> 紫色係預計黎緊要坐既2粒鐘 班車 公路

無錯,係一條大直線。
同行表示:
「-_- 呢條大直線行2粒鐘,個司機真係悶死,可以合埋眼訓著揸車,高危道路。」


一出站就見到班車既路牌。


兜過去見到有d班車,$35/人去敦煌。

其實係類似向政府申請做班車司機,然後一日只可以開一次來回咁。
所以佢地係會等人滿(16人)先發車,呢個時候第一架滿左,開走左。
而我地行得慢,上個架車唔滿,結果得5個人。

有個女仔仲要同一個男仔講「我又不是沒有錢坐其他車,怎麼要在這裡等」
幾驚連佢都走開埋,少左個人XDDDDD。


個陣心諗,下,人滿發車,下一班高鐵,
如果睇頭先時刻表,烏魯木齊開出既班次,係最少一兩個鐘之後,
呢度又咁荒蕪,會唔會無人上車,等成粒幾鐘架。

雖然都應該得左三四個字,應該無超過半個鐘掛?
不過有其他接駁巴士、或者唔同方法黎既人上車,於是唔洗半個鐘就開車了。


頭先四個鐘高鐵,記憶中應該有訓過下。
而呢度兩粒鐘,坐左陣之後見風景都係沙漠咁上下既野,當然都要訓下。


到就快到達敦煌時,就係親愛既安檢了。

吐魯番既欄杆係駱駝,
而敦煌既欄杆,當然係佢莫高窟最出名既壁畫元素之一 —— 飛天 。

本身拎回鄉證出黎佢爭d話要落一落車唔知檢d乜,之後有另一個公安話香港人唔洗。
於是全車繼續出發,好快就到左敦煌市了。

一落車,就有人sell佢位置好好既住宿,
又話唔好住月牙泉村個邊,最好住市區可以行下沙州夜市,
交通又方便。

不過之前book好左,所以照原定計劃去月牙泉村。

當初其實係簡左敦煌市先既,叫做敦煌假日大酒店,
當時見$91,即刻衝去訂定先。

跟住過左幾星期,電話打黎話酒店mark錯價,係$2XX先岩。
由於爭咁遠,雖然佢mark錯都係佢問題,
但個陣第一時間就望下有無其他既住宿先。

第二次再簡時,簡左係月牙泉村,
係因為除左價錢平市區市價一半有外之外,
仲鐘意佢近鳴沙山,咁睇完日落就唔洗怕無車返市區。

另外就係見佢有直路去火車站、莫高窟數字中文,
即係唔洗經市區,所以路程差唔多之餘、價錢平一半有多,
而評價又高過市區既住宿,於是就簡左月牙泉村了。

咁簡左,就去啦。
結果發覺路程黎講其實都唔係爭好遠,無乜話好大分別。

架車一路向前行,鳴沙山就係面,越黎越大舊。


飛的黎呢度時,其實個司機都唔知呢間野係邊。

而agoda、google、maps.me、全部d指示都唔同,
司機就問左我地拎電話打過去,又問下人、同望下d路牌咁。

結果眼利既同行望到個客棧門口支旗,於是就搵到了。
點解次次都係佢睇到,而唔係我睇到既~_~。

過左大門口,再行入去,就見到老闆娘係大廳度煲緊劇。

見到我地之後就出黎同我地搞checkin手續,
登記緊之前,洗左d提子然後拎比我地食,叫我地係大廳坐下先。

之後,同我地傾左陣計。

佢問我地黎左幾耐,然後話:
「因為呢幾日係世博會,琴日莫高窟唔開,有兩個人要改今朝去。」

所以雖然訂左飛,但呢度話改就改,搞到都有d擔心聽日無開,
但如果今朝有開,聽朝唔會唔會掛…?

跟住佢問我地,一陣會唔會出去玩。

我地話:「會呀,想去鳴沙山月牙泉。但唔知幾時會CLOSE。」
佢望一望個鐘話:「可能過多個零鐘就無飛賣」

記憶中,因為10:38係吐魯番出發,坐4粒鐘都超過2點半,
之後等半個鐘班車先開,再坐2個鐘、入埋市區,checkin埋,個陣都五點半了。

於是我地問,可唔可以放低d野係度先,佢話好。
然後就開後門,有條近d既路比我地行出去。


行左十分鐘左右到左,跟住買飛、檢票、入場。


佢話如果想二次進場,
可以離場時同張票打個指紋,咁聽日就用番張飛同指紋入場。
而我地就無咁做,因為今日都玩夠XD。

景區入口有鞋套租,$15一對,不過望個鞋套設計,應該唔係真係好防到入沙..
入黎可能拖鞋仲正、或者赤腳,
一黎見唔到有垃圾、玻璃,二黎d沙好幼好舒服。(中午暴曬時另計)


佢有景區區間車坐入月牙泉,但其實條路好短,好快就到。
入月牙泉唔洗再另外買票,
所以入左景區基本上可以stay到好夜,我地呢日日落之後,天黑,到9點幾先開始走。


好多人騎駱駝,對於騎左兩日馬不想再騎動物既我地黎講,係「不了」


景區周圍都一路播住d幾有沙漠風情既洗腦音樂,雖然好洗腦但幾有風味 HAHAHAHA。



一心向住月牙泉進發,沿住路行就好快到,諗住之後就日落先上山。


雖然應該係景區設計,想表現個綠洲出黎,
但向月牙泉行個一part太人工,無乜feel。


之後離開個通道,行沙上,向月牙泉進發。


去到呢一下,突然先覺得:「咦?好似好耐無見過中國彷古式建築了」
無錯,呢度真係真係離開左新疆了。


月牙泉隔離既樓台。


兜左一兩個圈之後,就開始上沙丘了。


呢一邊咁岩比太陽遮住左,所以幾暗。XD


點解特別多人行呢條線呢,因為佢呢度放左條木梯。
即係一條梯,兩邊係繩黎,中間有一條條木。

點解個個都沿住條梯上呢,
因為d沙好滑,你一腳踩50cm,佢會將你滑番落20cm,
所以變相就用多左力同氣先上到山。

如果你係條梯行緊,覺得前面行得太慢,想行捷徑超一超前,
唔…可以試下既,不過我呢行上去呢程,
見到只有好少好少好少好少好少好少人成功,因為d沙真係太滑了。。


終於上到黎,呢度有四驅車sell人上到最高個山丘睇日落。
因為呢個位,係睇唔到架,你會見到太陽係好高既位置就比山丘阻住。

不過我地無坐到,而係爬上去一個高少少既山丘睇。


其實真係好難爬XDDDDDDDDD
明明如果有梯,應該好快上到,但上呢度真係XDDDDDDD

因為唔係official上山路線,所以無梯的。
唯有用了平時的400%腳力,先上到去。


上到黎,無腳印,而且太陽就在前面。


望番落去,d人好細粒。


呢個斜度比較緩和,所以有兩個女仔落山向前深深處行。
話說,好佩服徒步穿過沙漠既人。。點做到。。

不過近黃昏,呢度唔算好熱,又唔算好乾燥,
所以感覺無之前係吐魯番個陣咁口渴。

係呢度,因為隔離都坐左d唔同既人,
聽到廣東話就自然更加專心聽。

不過呢度既廣東話,通常係廣東人講,唔係香港人黎。
有一個男仔來自佛山,之前去完蘭州、西寧、張掖個d黎到呢度,
而另外2個女仔,就包車玩,之後會去內蒙。


太陽落左山之後,再過多一段時間,我地就落番個無梯既山。
上山400%力,落山係10%力。

每行一步,佢幫你落多幾步XDDDDDD 勁好玩XDDDDDD
不過上同落,個結果都係成對鞋入面都係沙,完係係比d沙 包住成隻腳。

已經無晒陽光了,慢慢就入黑,
呢個時候係大約7點幾,即係入左黎都2個幾鐘。

本身諗,哇呢度真係可以玩成日,
但到左聽日發現,原來5點前呢度係熱死的XD


有唔少人留係度睇星,但今日既沙塵都唔算細。


張相一堆黑色,睇唔明呢,依稀見到「滑沙」兩隻字,無錯佢係滑沙場。
只要你有張門票,就可以拎塊滑沙板,滑落去。
如果有機會試,咁你落山就唔止10%力,係唔洗力呢~~~~~~XD

落左山,倒走d沙,慢慢行出景區。

又望下天上星星,呢度睇星好處係,無之前咁凍。XD
雖然望上天都唔少星星,
不過同之前係喀納斯半路客棧、小黑湖個d星空圖feel天空真係完全無得比 > <
所以都無話有太多既留戀地離開了鳴沙山。

返到葛老大客棧,老闆娘帶我地返房,所有行李都一早放係入面了。
之後佢仲送左提子、姜味梳打比我地飲,好爽口呢。


佢話敦煌好多人都好鐘意飲呢隻飲品。


提子,佢地比左好多我地XD 唔止呢盤。
好抵啊,$138rmb一晚,老闆老闆、娘熱情之餘,仲有咁多野飲同食。

返黎其實係放低d野,去個洗手間,同埋將d野差電,
之後就出番去食野啦。

兜左兜睇下有乜食,發現主街上既一堆檔仔。
呢度仲有TAXI,咁聽日咁早要去莫高窟既交通問題就解決左了。

之前黎到見車都無乜幾架,真係有d擔心會唔會連的士都無 XD
但係其實有既~~~!


敦煌要食乜呢?

第一係驢肉黃麵。


驢肉係咩味呢?唔知點形容,但真係好食喎@@


仲有敦煌既餛飩,幾有趣,但一般般,佢個皮有d厚。



呢個就係我地食個間了。


呢條村既客棧地圖,基本上每一間屋都改裝左做客棧咁濟了 。

- Day13 完 -

沒有留言:

發佈留言